2019年3月23日 星期六

10屋苑周末日預約睇樓升至710個

啲人好心急, 本人還是好有耐性 !


李居明今日電台說, 6月會是睇樓高峰期 !


信報財經新聞

中原地產10大屋苑周末和周日錄得710個預約睇樓,按周再升2.2%。

中原地產亞太區副主席兼住宅部總裁陳永傑表示,10大屋苑周末日睇樓量已連升6周,更錄逾700個預約,屬近年新高,可見各區睇樓氣氛十分高漲。美國暫不加息,對後市影響正面,增添買家入市信心;加上周末多個市區新盤開售,新盤戰亦帶動整體樓市交投氣氛,令一手二手皆旺,預計新盤銷情將造好,二手屋苑成交更趨活躍。

據美聯物業分行統計,周末和周日15個指標屋苑錄約493個預約睇樓,按周輕微下跌約2.4%。

美聯物業住宅部行政總裁布少明表示,美國聯儲局公布維持利率不變,以及提早停止縮表,買家入市心態趨積極,累積多時購買力源源釋放,樓市氣氛旺熱。近期多個發展商積極推售新盤,而周末油塘、土瓜灣及將軍澳等新盤推售,不計招標形式發售單位,合共超過600伙新盤應市發售,搶去市場不少焦點,雖然稍微影響二手睇樓情況,惟鑑於陽春市氣氛旺熱,買家需求強勁,預期一、二手交投持續升溫,樓價勢再進一步破位向上。

根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1460個客戶於周末日預約睇樓,按周下跌2%。

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,美國聯儲局一如市場預期未有加息,並預期今年全年將不加息,同時宣布年內會停止縮表,聯儲局「放鴿」利好本港樓市氣氛。不過,由於周末有多個新盤推售,而且二手屋苑筍盤短缺,導致周末日屋苑預約睇樓量回落。

2 則留言:

Moses 提到...

心急都有理既...我見屯門D價又上番去...又殘樓層又低都要450萬以上,最緊要計到數預留番三兩年供樓既錢..我都心急買左元朗因為我上網睇近期屯門元朗成交個D都係5樓以下...D價開得又狼死..

Lisa 提到...

多人去搶, 一定升 :)