2019年3月27日 星期三

加拿大楓葉金幣

當初十年前買金幣時, 大家都認為加拿大楓葉金幣最抵買, 因為是9999又可以在銀行買到有軟膠套個種, 而差價只是50-60蚊, 抵過金舖金粒差價500-600蚊 ! 點知十年後的今日, 銀行已把差價拉去500蚊1枚1盎司楓葉金幣 !

 

 

當初又沒有Kitco和LPM呢些外國公司, 所以大家都要去銀行買, 而本人在7070蚊1枚時以為個價平到震, 諗住去中銀買起碼10枚, 點知中銀得1枚, 以後再買到貨時已要在8千幾9千幾蚊, 而最貴的是在2013年的12987蚊1枚 !

 

 

今日本人帶呢枚7070蚊買入的1盎司楓葉金幣去恒生和中銀問賣出價(銀行買入價),  而發現兩間銀行都一樣價 ! 當時金價在1315美元, 最終在10311蚊賣出, 賺咗 3241蚊 !

 

 

如果大家在高位買入的, 建議繼續持有, 因為離2032年只有13年吧啦, Martin Amstrong 說的金融大洗牌年 !

6 則留言:

猛虎勇士 提到...

聽聞中環永安中心中銀分行是以前寶生總行,所以金銀幣最多貨,最快有貨,同中銀總行差不多,其它分行真係要留電話訂貨再送黎。

Tiger

Yau 提到...

Lisa姐為何賣金呀,是否金價前景不太好,謝謝!

Lisa 提到...

賣出一些實金因為須要一筆錢來買多間自住樓呀, 可能須沽出30%實金 !

Lisa 提到...

依家大把地方可以買到實金, 唔一定要去中銀啦 !

tai yuen 提到...

邊到買實金平?

Lisa 提到...

https://investtalk-lisa.blogspot.com/2012/09/blog-post_23.html