2019年3月20日 星期三

東南亞「硬食」洋垃圾 泰湧現近百工場

文匯報

全球製造的電子垃圾愈來愈多,當中不少均被當作「洋垃圾」運往東南亞,其中泰國因政策寬鬆,淪為電子垃圾的「世界堆填區」,嚴重污染環境,當地政府最近開始實施政策,限制電子垃圾湧入。

泰國當局去年查封曼谷以南北欖府一個非法電子垃圾處理場,當時場內堆滿各種外國品牌電子產品,例如戴爾(Dell)或惠普(HP)打印機、韓國大宇電視、蘋果電腦硬碟等。工場附近有不少養蝦場,其中一名養蝦場老闆形容,電子垃圾工場傳出的異味籠罩整個地區,擔心排出的廢氣及污水會危及海蝦。

專家警告西方勿卸責

據歐盟數字,以往全球70%電子垃圾均運往中國,但自從去年1月中國停止接收洋垃圾後,大量電子垃圾便轉為出口至泰國、老撾和柬埔寨等國家,單在泰國,去年已出現約100個新處理場。

泰國政府意識到問題嚴重,隨即決定限制電子垃圾入口,單是去年6月,警方已搗破26個非法處理場。警方表示,工場從電子垃圾內提取的貴金屬會污染泥土及水源,焚化餘下塑膠零件則會產生有害毒氣,危及周邊居民健康。

西方國家極倚賴東南亞國家處理電子垃圾,去年3月至6月間,英國運往泰國的塑膠增加近50倍。若東南亞國家拒絕接收,電子垃圾將無處可去。專家警告,西方國家亦需開始研究適當回收電子垃圾,而非一味將責任推給其他國家。

■綜合報道

7 則留言:

猛虎勇士 提到...

剛係旺角中銀想買熊金,櫃台小妹妹竟然話要先登記預約先有,真係俾佢吹到啤啤聲,反正下午過中環,去總行問,無同佢嘈,都係打份工姐。我十幾年都係咁Walk in買都未試過要先預約嘅。真係我老了!

Lisa 提到...

去長城啦, 一定有貨 !

Lisa 提到...

中銀成日一係無貨, 一係得1粒, 吹脹 !

Lisa 提到...

好彩當年唔理溢價, 走咗去金舖買金粒, 唔係唔可以買到平價實金 !
當時以為可以用十萬蚊買楓葉金幣, 點知佢得一枚 @-@

猛虎勇士 提到...

剛行經永安分行,大把貨,買了15g,$5210,例牌問一問你買黎自用定送禮,驚你洗黑錢😅上個月買到就平百幾蚊啦!以後都係2月頭過總行或永安買好過係旺角總行。

猛虎勇士 提到...

Lisa姐叠水就話十萬八萬咁買姐,我係窮佬呀!如果金價短時間內跌得勁,就硬係大量買金粒啦。我都有多少存貨嘅。

Lisa 提到...

依家等高位放當時買的金粒來買樓 ;)