2019年10月22日 星期二

(keep住團火)預測岀年新年後會有倒閉潮

https://lihkg.com/thread/1668449/page/1

#1飲水絲源1 分鐘前
黎緊仲有聖誕節同新年兩條水,商户唔會咁戇鳩依家就執,咁啲貨點?所以就算蝕租,都要頂埋佢搏呢兩次機會盡岀貨,可以話係賭搏,但係無得揀嘅賭局。

所以依家做嘅大大少少嘅事,例如罷買罷食等,睇唔到成效唔洗灰心,相信唔洗幾耐就會有倒閉同失業潮。

到時唔洗再和你塞被罷工,全部人無後顧之憂上示威。可能你會話班藍無咗份工會跟你示威?唔打柒你?我答你會,但咁只係發洩,同時佢地都無得揀,心入面知道搞你班友仔唔掂根本就叫唔停場運動,唯有跟住逼港共回應5大訴求,令社會回歸穩定,佢地先有岀路。

利:
我立場係5大訴求 缺一不可
但我知有好多人都好攰
講將來就太遙遠
咁我俾個短期希望大家
頂埋落去 加油!

8 則留言:

Samuel 提到...

已經有勞工階層說若政府再搞不定,就自己出來打黑衣人,橫豎沒有好日子過。

但我覺得難,因為黑衣人六親不認,不怕連累家人。勞工就算心頭有火,還要顧忌子女。

JACK 提到...

笑話一則

進步的人 提到...

黃絲黏左線 乜都話對自己有利

Lisa 提到...

害人害己.............又永遠唔會贏......

CYL 提到...

富臨同優品執粒賣盤,肯定係藍絲反骨,咁多沉默的大多數撐,點會執呢

Lisa 提到...

有無睇過小魔怪套戲 ?

simon740@ymail.com 提到...

領展已染紅, 趕走原有既街市, 輸入中資控制! 攪到菜,肉加價,
部份頂唔到租既, 去左附近施樓開舖, 就比人淋油, 就知詳野事啦!
抵制領展所有商場, 到附近施樓消費!
賣出所有領展股票!
和,理,非KEEP住罷買罷食, 只幫親良心小舖!
點解係"富臨", 白衣人恐襲根據地
點解係中資, 因為係佢地比錢黑社會襲擊香港市民!還想賺香港人錢!

Raymond 提到...

支持simon永遠絕食抗議!