2017年12月30日 星期六

2017年年結

2017年淨資產(包括自住樓)升值約30%, 全年回報2.5%, 在無借貸下是不錯的回報啦, 雖然好多人識為浪費了借貸能力, 但因為是低風險, 不怕加息金融洗牌 !

資產分配:
物業 84% - 香港物業和大陸物業都升咗值, 租金收入也升咗 !
流動資金16% - 2017年年結增長20%, 還要沒計用去的生活費 !

流動資金中:
實金實銀40% - 量增價也升 (2017年國際金價升11%, 而國際銀價升5%)
人民幣    42%      - 增加來之收租和定期利息, 而匯率升返6% !
股票          2.36% - 量無變價格升
港元        15.64% - 等於持美元

2017年股票投資者會是大羸家, 但你要買中升值的股票, 不是人人都是大贏 ! 物業也不跌反升, 所以還是不錯的投資 !

2018年要靠金銀價升值, 也要睇下樓價回唔回, 是否可以買到多一間自住樓 !

2 則留言:

猛虎勇士 提到...

買多間,雙倍稅嗎?

Lisa 提到...

用仔女名買就可以啦, 將來都留俾佢地的 !
何況是買俾佢地返來渡假住的 !