2017年12月22日 星期五

領取中銀記念鈔


昨天同老公出去灣仔領取中銀記念鈔, 本來預約時間是下午7-8點, 但我地4點已出門, 先去飲杯咖啡之後行商場, 而還是沒到7點我地都係上去試下取唔取到, 所以6點半已上去 !

中銀好窩心長者可以行粉紅關愛通道, 不須排大隊, 所以好快就可以取鈔走人 !

在回程見到好多人湧去會展, 所以建議你唔好搭正時間, 因為哪是最多人去排隊的時間 !

4 則留言:

猛虎勇士 提到...

我是九龍灣……仲要27號😖

Lisa 提到...

無所謂啦, 因為回收價都唔靚, 我留俾孫仔孫女啦 :)

Master NLP 提到...

我地第一日就攞,但號碼唔靚:(

Lisa 提到...

我都有4/7, 老公得一張單張無 4/7 !