2017年12月21日 星期四

政黨倡政府改革稅制 陳茂波:好大阻力

如果買多一間樓俾仔女返來渡假用, 而[有住宅物業空置稅], 睇怕一是輪流兩邊住或本人住一間, 老公住一間 !

on.cc東網專訊

新一份財政預算案明年2月發表,「實政圓桌」召集人兼立法會議員田北辰今午(21日)聯同6位成員,向財政司司長陳茂波反映對預算案意見,田會後稱鼓勵陳茂波具「政治勇氣」,成為40年來首位改革香港稅制的財爺,擴闊稅基,考慮研究引入資產增值稅、股息稅、奢侈品稅等,陳茂波笑笑回應「呢個勇氣面臨好大嘅阻力」,田稱「陳茂波司長我睇起你啊」。

田又指,政府每有盈餘,社會認為要還富於民,但該黨認為應以理性態度處理,採取「一半儲備投資,一半還富於民」的策略。此建議獲陳茂波認同,雙方方向類近,但陳不能承諾五五比例處理盈餘。

他亦建議政府應盡快設立住宅物業空置稅,讓更多吉樓騰出,年輕家庭能「上車」,且可使用溫哥華一個新軟件偵查住戶用電模式,以衡量單位是否空置。他又建議把握粵港澳大灣區的機遇,資助港資企業在大灣區開設大學畢業生初級職位薪酬,拉近港生在內地就業的薪酬差距。

2 則留言:

80後財自小子 提到...

叫呀陳局長俾心機搵地, 叫黃絲少D三反五反咩都反
香港就大吉平安

simon740@ymail.com 提到...

有名你叫:囤地波, 一早買哂的地, 等政府發展, 從中收取利益, 搵地, 大把唔肯發展, 有的好舊既屋村, 舊工業區, 因為唔近地鐵,火車站, 益唔到地產商附近的樓,推唔高樓價就唔改建又唔發展,
全部都係利益關係!理你黃絲定藍屍, 我住左香港五十年, 不理政治, 都睇唔過眼行出來數臭班政府官員, 只係為自身利益, 整死香港!
樓市爆,係一定既事, 睇下炒樓班人今次點死!