2018年6月21日 星期四

銀行在捉蟲

現在好多人在銀行好難開到新戶口, 因為銀行問題多多阻人開戶 !

 

話說本人早排想開多個戶口分散資金, 因為每個戶口唔想放多過50萬值, 所以帶本人香港永久身份証去開戶口, 點知問在邊個國家出生 ? 說 West Papua 你都唔會明, 所以說印尼 ! 點知銀行職員說, 要去印尼check本人資料無問題才可以開戶 ! 大佬呀, 你去以上個兩個地方check都唔會搵到本人資料的啦, 傻的嗎 ?

 

今早叫老公去開多個人民幣戶口, 可以分散資金, 因為本人個個已超出50萬值, 點知銀行問佢有無其他國家護照, 老公當然說有啦, 而銀行要佢俾荷蘭稅務號碼 ! 銀行應該先搞清楚個客的稅務區, 而唔係盲目攞資料, 因為我地永住香港而在香港俾稅, 所以無荷蘭稅務戶口 ! 最後我地行過隔離銀行佢舊戶口做定期, 雖然利息少咗 !

 

銀行咁樣搞法, 會開少好多戶口, 而現有的外國人戶口都會俾人一一取消, 所以生意難做, 大家買銀行股票要三思啦 !

 

所以有錢多都係唔好放銀行, 買實物好過啦, 難怪樓市唔肯跌 !

3 則留言:

AM 提到...

Lisa姐級數應該用私銀,就不用處理開戶問題

Lisa 提到...

私銀都只有50萬保障.........

trade2017 提到...

why "戶口唔想放多過50萬值" ?