2013年12月1日 星期日

Mobs, Stampedes, Fights, Brawls, A Stabbing And Shooting: A Video Compilation Of Black Thursday 2013

瘋狂感恩節, 俾我都唔會去買野, 因為根本買唔到野 !

上次Sogo 和一田減價都無去, 費事同人迫, 聽講都好多人, 但無美國咁痴線 !

www.zerohedge.com

That greatest of all American traditions - the Black Friday Thursday stampede, this year accompanied with a stabbing and a shooting, is back. A quick review of all readers may have missed by not lining up in droves outside of stores that were selling products at just above cost instead of the usual massive pre-Thanksgiving markup, via the Mail:
  • The rush for Black Friday bargains has resulted in outbreaks of violence as shoppers clash over reduced price goods
  • Police in Virginia have reporting a stabbing incident after two men got into a fight in the car park over a space
  • Shoppers cutting in line sparked a Black Friday Brawl at another Walmart
  • Some retailers opened their doors as early as 6am on Thanksgiving Day

15 則留言:

gogoldjoe 提到...

sogo除左個超市,感覺已經唔係香港人地方。

旺角瓊華都變咗先施!

Lisa 提到...

我上次去先施買床單好彩唔係好多人, 唔係就唔買啦 XD !
買野一定要可以慢慢揀, 搞到要搶又排蛇餅唔好預我 !

Lisa 提到...

所以好多年無去工展會啦, 又唔平得超市幾多 !

猛虎勇士 提到...

我有去sogo!以的為上左大陸,週圍講普通話,職員第一句同我講都係普通話!

旁邊學 提到...

今早系Sogo附近果間翠華吃早餐,幾乎全場都系講緊煲東瓜...個位伙記走埋黎問我 : ni yào chī Shénme?(你要吃什麼?)...
我即用廣東普通話答道:造餐A吧,伙之... ∪﹏∪〣

Lisa 提到...

我媽媽常說, 全中國都說普通話, 只有香港說廣東話是英國人的陰謀, 為防香港靠返大陸 XDDD !

Lisa 提到...

我地以前在南洋小鎮華人自資中文學校, 一間教客家, 一間教國語由香港請教師, 而最多人讀的是教國語個間, 所以說普通話的不是全是大陸人 !

猛虎勇士 提到...

翠華好食咩?我覺一般茶餐廳,都幾貴!

旁邊學 提到...

Lisa姐,同意講開說普通話的不是全是大陸人,我都有少少聽得出...北京口音、台灣定系星加玻哩...我都系客家人黎㗎,但系只會講幾句,普通話已想學好耐但仲未有推動力...:(
勇士兄,講真其實茶餐廳間間都系賣同一亭野㗎啦...餐蛋面、蛋牛治...十年如一日無厘新意...幫襯翠華只因系上左奶茶癮...屋企就近沖得杯絲襪奶茶較好DD就只得果間...any suggestion...:)

Lisa 提到...

回旁邊學,

大家都是客家人 :)
不過咁, 海外莘人多數會用自己方言交談, 但新加坡, 馬來西亞莘人或台灣人就會用國語的 !
我因為讀過國語, 當時老師是在香港請來的台灣人, 所以我說的廣東話有國語音, 好多人都以為我是大陸人 XDDD !

旁邊學 提到...

Lisa姐, 原來都系"持架然",失覺哂噃...兒時父母平時都系講廣東話,除咗鬧交時先講客家話,聽得多所以只學識幾句客家粗口...XDDD!

Lisa 提到...

回旁邊學,

我父母家是說梅省客家的, 所以我的客家話和香港人說的客家話有少少分別 :)

Lisa 提到...

講起仇視呢樣野, 大家都覺得自己個族人是最優秀的! 當時個南洋小鎮大多數中國人都是梅省去的, 而互相通婚變為全都是親戚, 個時好少廣東人住在個度, 但我姨婆嫁左個廣東人, 而佢地吵架時, 姨婆會說: 我呢個無人要的女人才會嫁你呢個廣東佬!
所以到我結婚帶我老公去見佢地, 我姨公好奇, 為何我會嫁廣東人 ? XD !
我媽媽說, 在南洋個時, 我阿爺和姨公會由夜晚鬥到天光在數客家人優秀D, 還是廣東人優秀D !
估唔到半世紀後, 會有香港人仇視大陸人的事件, 還以為時代進步左 !

旁邊學 提到...

系呀!系呀!做細路果時經常聽到D親戚在比數...客家佬勤力、潮州佬慳儉、上海佬圓滑...XDDD

個人總認為因為一些外在因素的不同(民族、宗教、方言、工作職位...)而產生的岐視是絕不必要嘅...不過鄙人都在努力學習中...:)

Lisa 提到...

;)