2019年7月17日 星期三

葉德嫻領頭銀髮族遊行 稱讚年輕人做得好好

1. 撤回逃犯條例修訂  ----已說不會再推


2. 立即撤銷對已被捕人士的檢控 -----無法無天


3. 立即停止搜捕 ----犯法人不須負債任


4. 成立獨立調查委員會徹查警民衝突、警方濫用暴力的緣由和責任 ----全是警察的錯, 警察唔可以執法


5. 重啟政改, 實行雙普選 ------中央唔會俾

 

翻轉香港都叫好 ?



香港獨立媒體網
2 小時
【即時】(17:21)長者下午發起銀髮族遊行,重申五大訴求,包括正式撤回《逃犯條例》修訂等。演員葉德嫻再次參與遊行,她指六月有200萬人上街,但政府依然對五大訴求充耳不聞,斥當局可恥。

葉德嫻表示,「今日見到咁多人好感動」,又笑言上街的銀髮族都是上了年紀的人,來到現場的感覺是好多自己人一起行,並對年輕人說「加油,不要怕,你們做得好好」。

她強調,參與遊行是理所當然及天公地義,更是公民要做的事情,「有五條訴求,點解你(林鄭月娥)一條都唔做,咁懶嘅?」

8 則留言:

懶懶蟲一條 提到...

公然鼓勵暴力,公然鼓勵啲人攪亂秩序,佢都算為老不尊喎!
通常有啲歷練,累積經驗,多咗一啲國際視野,就唔會甘思想狹窄,佢都係真係比較遲熟😑

Lisa 提到...

自己善良就以為全部小孩都善良.........
好似一個母親, 望住自己仔搶人野都說做得好, 而如果小孩俾警員打, 警員就是黑警 !

JJ先生 提到...

現在老美就快通過突區人權和民主法, 限令突區在2020年必須有雙普選, 如果唔係, 就會關稅同上邊一樣, 還會限制美企美資來投資基金和地慘. 消息不太好呀, 都唔好理會示威遊行了, 最重要找個逃生門啊!

Lisa 提到...

逃乜呀 ?
我地又唔係廠商, 最多唔食美國產品.............

Lisa 提到...

班年輕人就衰啦, 自己玩死自己寫信俾白宮, 以為自己好叻, 我見到有好多個反派都有買股票和買樓...........

simon740@ymail.com 提到...

-誰先使用暴力,是警察向市民發射橡膠子彈和布袋彈!(可使人死亡)
-送中條例重來沒有說明撤,就如建製派議員所講,"風聲沒甘緊,遲的再推上來",語言偽術,市民被騙這麼多年,以不再相信政府
-無需撒銷被捕人士的檢控,如果真係攪破壞果的,被屈既唔該立即放人,特別係政治檢控,無証無據
-無犯法,搜什麼捕?示威係每個市民既權利,聯合國公約定明!
-警察已成政治工具,非理性,並非執行中立,而係襲擊普通市民的有牌爛仔,公然破壞法治,知法犯法
-重啟政改,預左無可能,但都係市民要求左好耐!香港所以好快比林特首玩死,有能力既都開始移民撒資加快離開!最後既自由好快消失,半世紀既努力敗係特首既手上

Lisa 提到...

是年輕人玩革命在先, 說呢次要暴力過佔中, 你估警察傻的唔識互聯網 ?
我在2004年讀CEH(白駭)時, 我同學中就有三位警員 !
而你估中央乜都唔知你就錯啦 !

路人甲 提到...

我所識的就已經有兩位朋友考慮移民的問題, 其實有能力既都開始移民撒資加快離開, 主因係覺得宜家好亂, 亦感到近年教育制度出了問題, 並不是仿間說什麼自由好快消失的因素