2019年7月25日 星期四

深改會突出深圳地位惹關注

巴士的報

由國家主席習近平主持的全面深化改革委員會昨日召開第九次會議,會議中提出支持深圳建設社會主義先行示範區,惹起關注。

會議公布指出,「支持深圳建設中國特色社會主義先行示範區,要牢記黨中央創辦經濟特區的戰略意圖,堅定不移走中國特色社會主義道路,堅持改革開放,踐行高質量發展要求,深入實施創新驅動發展戰略,抓住粵港澳大灣區建設重要機遇,努力創建社會主義現代化國家的城市範例。」

近期深化改革委員會會議,並未特別提及深圳,現在忽然強調深圳的地位。觀察家認為,突出深圳,與香港形成鮮明對比,香港因反對逃犯條例出現的風波,一直未能平息,內地早有流言說,看見香港這局面,上海、廣州和深圳該好開心,相信阿爺很快就有政策撐這些大城市,做出示範。

想不到深改會這麼快就提出支持深圳,相信未來對深圳的政策支持有增無減,深圳的發展仍大有空間。

毛拍手

5 則留言:

brand new day 提到...

好囉,好快港樓就跌,失業率上升,不用等放假,可日日上街乞米?

Lisa 提到...

睇星期六搞成點, 是破日........

Lisa 提到...

以前深圳窮, 有說深圳拚入香港俾香港管理, 依家睇來要掉轉了.......

simon740@ymail.com 提到...

幾好都無用,呢世都無自由
平均每一個內地人有2台監控攝影機日日監視住!

Raymond 提到...

上中國做生意好多年, 我記得97後, 無論如何北京,上海,好多中國同胞, 幾乎喊咁同我講,好開心, 香港從英國人手上回家, 因為雖然每一個省份也是 中央個仔. 但係香港係一個畀人拐走咗成一百年而終於救得返嚟嘅一個仔,所以佢哋個個都好感動,好想最好嘅都畀香港, 反而上面大陸人一般唔喜歡上海人, 但係事隔咁多年,呢個仔係咁鬧阿爸全家人,隨時出手打,出腳踢 . 爸爸唔會傷害你,但係佢做會攞佢嘅資源畀多啲其他嘅仔,既然呢個仔講粗口話唔要.