2019年7月24日 星期三

【元朗暴力】民陣去信多國駐港領館及歐盟辦事處 促發旅警

星島日報

元朗上周日發生白衣人士暴力襲擊市民及西鐵乘客案件,造成45人受傷。民陣表示,已向61間外國駐港總領事館及歐盟香港辦事處發信,民陣認為事件屬於「恐襲」,呼籲各國領事正式要求特區政府,承諾保障居港國民的人身及財產安全;並向國民發出旅遊警示,避免國民成為警察和黑勢力濫用暴力的受害者。

民陣指責,暴徒有組織、公然無差別地攻擊平民、製造社會恐慌,阻嚇市民行使言論自由和表達自由的權利,威脅平民人身和財產安全,嚴重損害法治。在文明社會,根本無異恐怖襲擊。

民陣批評,特區政府面對元朗的「恐襲事件」,將同日在港島區的和平示威混為一談,同時譴責,模糊焦點,民陣表達相當憤慨。民陣認為,6月以來的政治風暴,反映香港沒有真正民主普選,一國兩制難以為繼,香港的法治和自由將會繼續受到政權的暴力和黑勢力威脅,質疑香港能否保持其馳名國際的營商環境和旅遊天堂美譽。

民陣強調,香港是國際都會,不少外國公民相信香港的法治和安寧,願意居留香港營生。林鄭月娥一日不回應民間五大訴求,不成立獨立調查委員會,民怨只會更大,局勢只會繼續惡化。民陣謹呼籲國際社會能正式要求特區政府,承諾保障居港國民的人身及財產安全;並促請各國向國民發出旅遊警示,避免國民成為警察和黑勢力濫用暴力的受害者。

9 則留言:

Yau 提到...

誰是真心為香港好,誰是只為自己的目的,不是一目了然?

Samuel 提到...

林卓廷記者會公然說謊,說元朗沒有挑釁白衣人。

看看林仆街自己Facebook短片,他的說法是侮辱人的智慧。偏偏黃絲就是只見其心中所見

Alex 提到...

睇晒成條片, 根本係林卓廷和黑衣人先挑釁白衣人, 講晒粗口, 又用消防喉和滅火筒射人, 點知唔夠黑衣人打, 避走月台,入車箱搵無辜市民做擋箭牌!

Lisa 提到...

就係呢班議員, 培養出黑衣魔怪.......禍及香港.....

Lisa 提到...

https://lihkg.com/thread/1360028/page/1

香港難民•1 小時前
個個聽到出老解就驚,話運動會玩完。
傻啦,如果中共出左老解,大家就齊齊返屋企,梗係唔博啦。
但呢個唔係運動的失敗,而正正係運動的勝利!

為什麼?
如果出老解可以輕易解決問題,中共一早就出左啦,點會等到今日。
而正正因為中共知道,出左老解係七傷拳,殺敵三千,自損一萬,所以到而家都唔出。
但點解之前唔講,而家先開始講?

好簡單,因為出老解的意義同核彈差不多的道理,
其存在是定海神針,是恐怖平衡,但只可以說,不可以做,做左就是終局。
大家都十分清楚,如果出老解鎮壓香港,中共一定被國際廣泛制裁,
肯定比六四更嚴重得多,我們必須賭現時的中共承受不起這個代價。

但為什麼現在開始說?
好簡單,因為香港政府而家連黑幫都要勾結,代表他們已經真真正正被迫入牆角,
佢地已經就快無招,輸到一敗塗地了。

現在雖然黑暗,但必須堅信好快就是黎明。
呢個時候更加要展示比中共睇,我地唔怕老解,你地有種就出,
睇下你死先定係我地死先。
如果唔想魚死網破,就必須回應我地的訴求。

特別係而家呢個時機,
真係好適合迫中共比我地雙真普選,香港必須要有政改!!

說穿了很簡單,
就是大家要效法特朗普極限施壓的談判手段,盡量為香港爭取最大利益!!

PhoPhucLai•1 小時前
就係要佢出解放軍,你以為我哋只係講講吓?
香港又我冇份,香港繼續繁榮安定,我又唔會得益,只會望住樓價物價係咁升,自己人工又唔升
與其係咁,我寧願成個香港一齊死
以香港作為一粒巨大嘅政治炸彈,去撼動中國共產黨喺整個中國大陸嘅統治
30年前8964你捱得過,就睇吓你今次係咪又咁好彩
就算700萬人比人屠城,只要能夠拉到中國共產黨陪葬,都算死得其所,快哉快哉!

If we burn, you burn with us!!!

Samuel 提到...

Alex ,片首的那些血跡和斷棍,我找不到之前發生了什麼。所以是否白衣人已經打過一輪?

看白衣人角度的月台視頻,有幾個白衣阿叔擋住幾個門不讓班打上腦的靚仔進去車廂,所以其實不是無差別恐怖襲擊。

白衣人打上腦固然犯法,但是我們要的不是一個特寫或者一個爆炸性的標題,而是完整的真相。哪怕背後的真相看不到,我們也要現場的完整真相。

Samuel 提到...

元朗遊行未穫不反對通知書

我看了法律,警隊有權拉所有參加非法集會的人

梁愛詩2000年就此答立法會和大律師公會的10頁報告,質量極高,有理有據,比現在的官員強幾十條街。

如果她年輕20年,我支持梁愛詩做特首

Alex 提到...

Samuel, 面對被洗腦唔講道理的人,慳番啖氣好過,以免IQ被拉低,你不能叫醒裝睡的人,黃媒為求目的,不擇手段,少少野上綱上線,常常未審先判,港府都攪唔掂,還是等阿爺出手吧~

Alex 提到...

仲以為呢班人真係為心中公義而攪事,原來係想攬炒!無恥既道德能!
(曲)咁就多謝佢地先,儲定金銀現金等股樓大平賣~