2014年1月1日 星期三

Happy New Year

祝大家2014年行好運, 金銀滿屋, 豐衣足食 !

10 則留言:

猛虎勇士 提到...

今年通勝多野睇,我會買翻本。

Lisa 提到...

回猛虎,

唔買啦, 我只想知世界運和金融預測 :)

猛虎勇士 提到...

我睇完話你知。

Lisa 提到...

佳在股市有無賺到錢 ?

Samuel 提到...

Happy New Year!

Lisa 提到...

Samuel 近來好嗎 ?

Kai 提到...

回LISA:

2013年股票回報幾好, 不過金市就係負數 XD
今年我會較保守, 小炒怡情, 專心等股災.

唔好怪我黑心, 但08年都家下都有有一個似樣的跌幅, 以股市來講, 太長了.

所以, 希望大家今年小心為上 :)

Lisa 提到...

回佳,

實金銀唔怕呀, 好快就可以賺返 :)

Samuel 提到...

Lisa姐

一周6日,朝8晚9

Samuel

Lisa 提到...

回Samuel,
忙是好的, 証明你在搵真銀 :)