2019年9月18日 星期三

【陳七師傅預言】小心11月_葳言大意_民眾財經台_20190916

4 則留言:

Raymond 提到...

之前已經聽過不過雖然我部分同意.但係風水明顯唔係佢強項. 因為佢講嚟緊觀塘東區為風水旺嘅地方係大錯特錯.嗰個係八運見西南水旺嘅地方.但係依家啱啱喺走返轉,會衰到貼地.

Lisa 提到...

只是用來參考, 也要聽其他人的預測...

helmut 提到...

【干货】2019恒隆集团董事长陈启宗最新致股东公开信
编者按:每年恒隆集团董事长陈启宗致股东的信函,都是香港上市公司定期报告里最值得咀嚼的报告,没有之一。陈董事长对宏观高屋建瓴的洞察、对行业细致入微的解剖,都堪称专业级别。特分享于此,以供争鸣(略有删减)。
https://mp.weixin.qq.com/s/BWofwP5e_C6Eq6p9ovbMIw

helmut 提到...

陈启宗谈香港之一:香港民生有问题,但根在政治生态

https://www.guancha.cn/chenqizong/2019_09_17_518161.shtml