2019年9月28日 星期六

【修例風波】民陣今晚添馬公園集會 水炮車泊政總中聯辦附近

第一次出水砲車示威者避開咗, 因為唔知威力有幾大, 而第二次出水炮車示威者已不怕接水, 點知是辣胡椒水, 痛到好多人成晚叫媽............


星島日報

民間人權陣線趁佔領運動5周年,今日在金鐘添馬公園舉辦集會,警方的水炮車再次出動戒備。

有市民早上10時半左右,見到警方3輛水炮車及4部銳武裝甲車,在交通警及警車開路下,在東區走廊北角碼頭往西行。到中午時分,其中一輛水炮車停於金鐘政府總部,另外兩輛水炮車停於西環中聯辦附近。

民陣將於今晚7時在添馬公園集會,集會獲警方發出不反對通知書,時間由下午3時至晚上10時。

建立時間:11:42
更新時間:12:20

3 則留言:

CYL 提到...

水炮車會shoot and dead on site. 咁多鏡頭,解決錯手打死既,都係新屋嶺或被自殺乾淨啲

simon740@ymail.com 提到...

世上有樣野叫即棄雨衣!

simon740@ymail.com 提到...

只有被射無辜市民無準備先瀨野!
點解佢地都中,問政府同黑警!