2019年9月24日 星期二

以名人推廣投資產品廣告 金管局籲警惕:逾2000人或洩資料

本人都見到好多呢些廣告, 奇怪會有人信...........


巴士的報

若懷疑曾向可疑第三方透露敏感個人資料,應即時聯絡警方反詐騙協調中心(電話:18222)及發卡銀行。

香港金融管理局早前提醒市民,留意最近有人以社交媒體廣告,以名人招徠推廣投資產品,並透過互聯網或電話要求市民透露個人資料(特別是信用卡資料)。銀行及信用卡組織一直就有關情況進行監察。

按照銀行最新估計,可能有超過2000位客戶看過類似的廣告,並在交易過程中透露了信用卡資料,甚至一次性密碼。金管局呼籲任何人士,若懷疑曾向可疑第三方透露任何敏感的個人資料,應即時聯絡警方的反詐騙協調中心(電話號碼:18222)及發卡銀行。金管局已經要求銀行全力配合,協助受影響的客戶作出跟進。

金管局又指,這類騙取敏感個人資料的廣告可能透過不同社交媒體或以不同方式出現,並再次呼籲市民提高警覺,務必小心保護個人資料,切勿隨便向第三方透露信用卡資料和任何密碼,以免墮入騙局,招致金錢損失。

3 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

好多名人都係收左錢,讀故事!
從來都唔會信!包括好多特然出現既投資顧問,40歲留下既,基本上你都唔使相信!

simon740@ymail.com 提到...

之前肥媽, 今次到校長...
出得大頭,一係盜用,一係當事人收左錢, 一係當事人有份..
唔係點會網上日日有廣告彈出?

Lisa 提到...

https://ismartfinances.com/many-locals-managed-to-improve/?cost={cost}&place=www.zerohedge.com&adposition=none&campid=6467646895&dev=c&adgroupid=81164652601&trgt=&ad=dad2&kwd=&gclid=EAIaIQobChMIyaCBmMXr5AIVwgm9Ch3s7AnUEAEYASAAEgKC1PD_BwE

譚詠麟 - 一位得過好多音樂獎項嘅歌手兼演員,其中包括最受歡迎男歌手獎同IFPI獎。譚詠麟以自己係敢寸敢言而見稱,亦唔介意話您畀知佢自己啲錢係點賺番嚟。

喺上星期,譚詠麟​​出席由羅沛琪主持嘅“ViuTV Interviu”節目訪問時,佢透露咗一個全新“財富漏洞”,證明可以喺3-4個月內令任何人變成百萬富翁。

譚詠麟催促所有香港人去參與,唔好等到啲大行將呢個漏洞堵塞先發現原來自己錯過咗呢個咁正嘅機會。

可以肯定嘅係,喺訪問結束後幾分鐘,匯豐銀行已經打電話嚟叫停止個訪問 - 但其實已經太遲。

事情係咁樣發生嘅:

“ViuTV Interviu”主持人羅沛琪邀請譚詠麟做訪問去分享建設財富嘅心得,然後呢個重大秘密就喺直播電視節目到爆咗出嚟:

“令我成功嘅要訣係當見到新機會時要識得快速把握 - 唔好猶豫。喺呢一刻,我嘅首位賺錢方法係一個叫Bitcoin Future嘅新加密貨幣自動交易系統。呢個係我成世人見過嘅搵快錢大機會。我敦促大家要喺銀行堵塞呢個機會前去睇睇。“

羅沛琪因睇到已經透過呢個新嘅搵錢方法存入咗好多錢去個個人銀行戶口度而感到難以置信,呢個方法已經令好多人喺香港議論紛紛。