2019年9月15日 星期日

Protesters become aggressive


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2451466511588697&id=279926822076021

9 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

忍了這麼久!
使用自衛還擊,沒罪!
特別在黑警護送和追斬無辜市民的白衣人握手時!

Samuel 提到...

道德底線在不斷突破。黑衣人各區搞事,騷擾民生,還美其名曰民主自由,真.街坊已經被迫到忍無可忍了。仇恨和暴力的種子在不斷發芽生長。

Lisa 提到...

咁樣叫自衛 ?
人地已倒地, 還走上去打人............

Raymond 提到...

其實什麼乖你也不需要聽. 這次事件好明顯就將會容許香港政府進行從所未有嘅監管系統(我好贊成) 呢啲就係所有呢啲曱甴白痴所謂要爭取嘅自由,只係 畀足原因畀政府攞走曬佢哋自己原有嘅自由,佢哋就係咁白痴.

CYL 提到...

警方只能用性暴力,硬暴力去阻止市民行使示威權,而市民亦用暴力回應警方,雙方不斷升級,市民對暴力及殺警行為日漸接受,但警方月入三萬錫身者不計其數,政治上又不容許實彈濫殺,相信警方執法會愈見困難。

Raymond 提到...

香港人睇日本漫畫多. 覺得啲警察應該係hello kitty警察.

CYL 提到...

係睇港産片多,以為英雄故事,其實一路都係咁執法

Lisa 提到...

香港已向絕路行.......

JJ先生 提到...

個名咁唔似港人...... "潮湘", 在這風頭火勢下, 我JJ就算回來香港, 都會小心講野啦, 黃籃兩邊都咪得罪呀! D人上邊落來玩, 都會小心講野啦, 有時, 真懷疑被打的那人, 是受僱來港做壞事.