2019年9月13日 星期五

香港人已經洗濕左個頭,冇得番轉頭。

https://lihkg.com/thread/1566554/page/1

#1香江之子8 分鐘前
香港人已經洗濕左個頭,冇得番轉頭。

時至今日,已經抗爭左三個幾月,我諗好多人都好攰,好無力,開始唔知點行落去。所以小弟寫小小野鼓勵各位,希望大家睇完可以繼續爬山。

我地今日所面對嘅,已經唔再係香港政府,或者警察,而係世界上最大嘅恐怖組織。我地嘅五大訴求,係一定抵觸到中共嘅底線,係挑戰緊佢地70年黎嘅統治基礎,所以佢一定會用盡一切方法黎打壓我地。我地係必須要有心理準備場仗係愈黎愈難打,因為我地係打大boss。

但係,我地對抗極權其實係易過前人。單睇2014年嘅烏克蘭革命,佢地係真係靠自己嘅血同命去對抗政府。甚至係任何一場近代革命,都唔會有咁嘅國際關注。反觀我地,我地可以靠文宣,靠fb、Twitter 等去尋求世界各地嘅支持,透過西方民主大國去施壓,同去支援我地。不過請大家記得,我地係唔可以太過依賴外界力量,我地都係要靠自己。因為冇人可以肯定佢地會幫到底,但我地係要抗爭抗到底,即使冇外國聲援。

同時,你同我都係撰寫呢一段嘅歷史。如果你係讀歷史,你應該清楚歷史係冇如果。我成日都感慨如果西安冇事變,國民黨如果冇輸到,今日嘅情況又係點呢?因此希望下一代唔好講:「如果2019嘅贏左,我地係唔係有民主同自由呢?」所以為左我地嘅下一代唔好受苦,唔需要好似我地咁抗爭,我好希望大家要繼續行落下,寫下一段我地贏嘅歷史。

更重要嘅係,我地有數位烈士犧牲左,有千幾位手足被捕,有無數嘅同行者受傷。請大家記得,佢地係因咩事而變成咁,佢地係想香港點?佢同我地都係一樣,只不過佢地行得前過我地,就正如天琦咁。要記得佢地嘅付出唔係白費架,佢地唔係condom。所以我地一定要為佢地爭取埋一份,共同為最後嘅成功而歡呼。

小弟明白,抗爭同生活係要融合。所以小弟每當睇ig嘅時候,會有一種「睇ig仲攰過抗爭」嘅心態。呢個世界的確有好多港豬,生活係平衡時空之中,真係好令人費解,完全唔明白點解可以咁開心咁挽。(自問呢3個月真係冇乜點開心過)但我地要明白裝睡的人叫不醒,有時候睇唔到會比較好。或者另一個角度去諗,就係為自己同下一代去抗爭,而非為班港豬,咁諗可能會舒服小小。

最後,願我地可以除口罩係煲底相見,可以大聲咁唱《願榮光歸香港》,擁抱民主與自由,重建香港。

2 則留言:

CYL 提到...

預計呢場運動3個月內完,抗爭者會成為condom,如果警察無被清算,警察既社會地位,權益會進一步上升

simon740@ymail.com 提到...

在無力抵抗政府和黑警打壓下,
要靠美國通過香港關係法,
才能保障香港一國兩制,港人治港!
最壞打算:2047前,大家還將下一代逃出香港,在某個地方重建新香港!
這香港2047後一定死亡,像舊上海一夜關燈後,不覆再繁榮!全部玩完!
中國都有天遣:全國大飢荒!
歷史証明共黨亡香港!