2019年9月20日 星期五

天安國際大廈內的天虹超市






十年沒入過去啦, 靚咗好多又整齊咗, 乜都有得買

10 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

人都唔多個!

Lisa 提到...

第一是平日好多人返緊工, 第二我唔會搵人來影.....傻...

Yau 提到...

Simon兄如此偏見有什麼意義? 固步自封自以為是只會阻止自己進步。

見您也是理性投資者,應當明白"殺頭的生意有人做,賠錢的生意沒人做"的通俗邏輯。難道會有商場齍放物品而沒人買嗎?

simon740@ymail.com 提到...

覆Yau,
網上已放出北京,東莞等大形商場實況片,亦有訪問當地售貨員,根本就無人行,生意不景!
亦有朋友表示根本好多行都無生意,銀行分行都做唔住,連只放櫃員機既租位都唔打算租!
現實係要上去行,問一問行家環境如何,唔好好似聽肥媽果的收左錢硬消,結果瀨哂野,之後話唔關佢事!

CYL 提到...

留名睇Lisa同Yau現在投資大灣區。哎呀,當然不會見到,因為他們都知道中國很強大只能説説而已,不然會輸錢哦,要再等中國差點才撈底

Lisa 提到...

本來想買多間大屋, 但無名額, 要等兩個仔下一年搞到回鄉証先......

昨晚大仔來Whatsapp說, 大孫仔報名去讀普通話, 因為要同爺爺談話, 老公開心到飛起........因為老公次次見到D孫都在哦點解佢地唔識講中文......

Lisa 提到...

愈來愈覺得自己依家的決定是對的, 因為到孫仔孫女長大時正是2032年.....為佢地安排好的前途....

Yau 提到...

Lisa姐一早係深圳買左樓,唔使你擔心。我自己唔熟深圳房地產,所以唔買啦。但幾百萬中資銀行股票還是有的。

CYL 提到...

是的,早年才對,現在就呵呵。話反轉頭,如果想深圳求學,其實有啲貴啲既國際學校,起碼不會變成紅黃藍幼稚園咁,性侵同喂小朋友食春藥。

CYL 提到...

yau得幾百就收埋啦,Lisa早年買落既樓一層都有啦