2020年1月10日 星期五

涉暴動罪15歲少年保釋期間疑擲汽油彈 保釋被拒

星島日報

身負暴動罪名的15歲少年,日前另疑在保釋期間在元朗投擲汽油彈,被剛好經過的警車聽到聲響,遂下車拘捕他。少年面對縱火罪名,今於屯門裁判法院提堂,裁判官應控方要求,押後案件至4月3日,被告保釋申請被拒。

警方將於案件押後期間,對懷疑屬於被告的兩樽、各3公升的汽油,進行指模校對及索取法律意見。

據悉,就讀中三的被告於本月8日犯案,暫毋須答辯。警車閉路監視器拍到被告犯案過程,同時附近閉路電視亦拍到被告離家的情況。

本報記者


6 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

支持成立獨立調查委員會查警暴!
對任何犯法既人有相同對侍, 法律下人人平等, 包括任何官員, 公職人員!

Raymond 提到...

最主要要調查就係你呢啲無能,冇用,低端,欺騙社會福利嘅廢人寄生蟲!

CYL 提到...

叫雞個啲斬到人殘廢就受包庇,製告警暴鏡頭,助攻台灣選舉,多謝Raymond呢啲雞蟲分裂中國啦

Raymond 提到...

CYL 呢啲咁嘅充滿大話嘅賤人你講乜嘢都冇人信啦死黃蟲! 自己喺度食洋腸死漢奸仲夠膽話人分裂中國你真係連iq都低到穿地! 去死啦冇用食客!

Raymond 提到...

做得黃蟲賣國賊漢姦嗰啲都係生命失敗者! 外國敵人軍人,還可以尊重因為佢哋係受任佢哋國家採取行動. 呢個世上永遠最黑人憎下賤,最冇好收場嗰啲就係賣國賊 ,好似CYL同simon呢啲漢姦!

CYL 提到...

差佬點都真係岀糧維持治安,被利用無話可說,Raymond呢啲變態日日想殺人同睇人比人殺,破壞香港,生仔無屎忽咪呢啲