2021年5月16日 星期日

醫院藥劑師學會:新冠疫苗引血栓或血小板減少症比例低

都唔知香港發生乜野事, 要求人打疫苗求得咁辛苦.......



在荷蘭和英國, 你收到信就要去打......又無得揀打邊種疫苗......而本人弟妹都驚死收唔到信.....而本人90歲媽媽都早一個多月前打咗啦......

 

而在香港的人就算醫生說打得, 都驚到腳軟唔敢去打疫苗.....叫老公去打, 佢問是否想佢去死 ?.......

星島日報

本港新冠肺炎疫情反覆,各界都呼籲市民盡早接種新冠疫苗,以抑制病毒傳播及遏止疫情。香港醫院藥劑師學會綜合多份國際研究報告,指出本港目前應用的復必泰疫苗、港府早前暫緩引入的阿斯利康疫苗,以及暫未計畫引入本港的強生疫苗,均有可能引至血栓及/或血小板減少症,但比例僅為0.0001%至0.0004,以世界衛生組織的定義而言,屬「非常罕見」。

另外,學會亦羅列了多種本港常用藥物所引致的副作用,顯示新冠疫苗導致血栓及/或血小板減少症的比率,認為遠較不少市民常用的藥物為低。學會呼籲市民及早接種疫苗,避免個人及社區感染,如患有慢性疾病,應及早向醫⽣及藥劑師諮詢專業意見,作出適當安排。

4 則留言:

Master NLP 提到...

Lisa, 你老公咁搞笑嘅XD
其實香港有得揀真係世上少有,感慨有些地方想打都無得打,莫說「有得揀」。

Raymond 提到...

歷史上冇一 個冠狀疫苗證實有效, 呢個唔係陰謀論.而係100%科學事實! 根本全世界醫生包括政府都被洗腦疫苗係一定好嘢! 請搞清楚 所有曾經試驗過 Mrna疫苗 從來過唔到動物測試因為測試中所有動物都死曬依家就測試人類呢個亦都係事實. 我只可以講如果一定要打科興或者係國藥.

Raymond 提到...

補充多一樣嘢 測試中動物唔係即刻死. 而係當佢再惹上一啲類似任何冠狀病毒, 時候身體就會出現自己打自己加上巨嚼細胞M2失憶而死咗嗰啲病毒殘骸,冇曬清道夫,全身不停發炎而致死. 結論就係更多人會死嘅時候就係入秋季,冬季加上嚟緊呢幾年啲人終於除口罩嘅時候就大劑!

Raymond 提到...

https://www.lewrockwell.com/2021/04/no_author/dr-lee-merritt-in-animal-studies-after-being-injected-with-mrna-technology-all-animals-died-upon-reinfection/