2019年12月31日 星期二

2019年年結

對本人來說, 2019年是個很好的年也是個很壞的年........


好年是指財務方面, 身家漲咗...

 

壞年是因為失去了三位長輩, 5月三姑姐(88歲)走咗, 11月中二叔(92歲)走咗, 12月頭爸爸(94歲)都走咗....去咗一個星期荷蘭參加爸爸的葬禮.....爸爸你永遠會留在我們心中......

 

2019年股市升咗 9%, 金市升咗18%, 銀市升咗17%, 而樓市就算不跌都升唔到幾多.....

 

本人投資還是持有中港物業、實金、實銀和人民幣, 但不會再長細分出來, 因為呢十年會把資產慢慢轉俾仔女......來緊幾年還是睇好手中資產......

 

本人還是心情低落, 就係度祝大家新年快樂.........

14 則留言:

Raymond 提到...

非常好嘅組合. Time to live, time to Grieve, time to move on.

Forest Capital 收息股收藏家 提到...

非常明白至親離開時的心情,希望Lisa盡早回復心情,看開一點,重新振作!新年快樂,2020年一切安好!

Samuel 提到...

大家保重!

Lisa 提到...

2020年大家一定要小心行事, 李居明預測會死好多人, 因為意外會常發生.....

孻姑 提到...

新年快樂Lisa姐,願你闔家平安,兒孫滿堂,笑口常開

hkmomlife 提到...

thank you!

Lisa 提到...

謝孻姑 :)

JJ先生 提到...

LISA 姐, 新年快樂呀, 真心希望做些事情出來, 讓你心情唔好低落呀!

其實, 最緊要身邊環境唔好突然斷崖, 資產價格就不會萎縮了, 少少價格修正, 總體上都只會向上, 就有資產可以留給下一代了.

我D侄仔侄女個個都唔洗我留野俾佢地.... 而我又唔想成日SHOP SHOP SHOP.....或 遊遊遊去洗錢, 所以, 我近排投資已經唔再進取了, 求其安穩咁

猛虎勇士 提到...

新年快樂🤑

Joe 提到...

Lisa姐与大家,新年快乐,新年新希望。

Lisa 提到...

謝大家, 新年快樂 :)

匿名 提到...

順帶一提,2020荷蘭已不存在,要改口叫尼德蘭了。

月退@BKK 提到...

李居明預測很準呀!

Lisa 提到...

係, 凶月真是好凶..........