2019年11月13日 星期三

要建築香港很難,要破壞香港很易

https://lihkg.com/thread/1714319/page/1

#1黑色疾風8號風球2 小時前
【為政者,宜三思,勿將香港成為化武戰場】

本人乃中大化學系畢業、港大化學博士,多年前曾從事 organic chemistry 及 inorganic chemistry 硏究。

昨晚收到各方消息,整合資料。現通知各方人仕,【大學生是可以從很普通的大學化學/生物/物理系資源,創造無色無味劇毒的化學毒物/生化毒物/幅射廢料,要NBC*級的gas mask才可應付。相信香港沒有3萬個,亦不足長期應用!】

問題是:在何處放?是否巳經放?無人知!【一位死士已可以殺害千百人,包括警方、高官、其家人,以及其他無辜人仕。】因為施放NBC 武器的地點可能是警方、高官、及其家人日常出沒的地方!

【本人極反對NBC級武器的無差别攻擊,但本人能力有限】

大家【死士、高官、警方高層】三思。給多一點空間大家。政治問題,政治解決。要建築香港很難,要破壞香港很易!

【利申:本人無外國居留權,真心支持習主席及共產黨於中國執政,支持一國兩制港人治港,愛國愛港,樂於見祖國香港欣欣向榮,絕不輕生。】

*NBC的例子:病毒,化學物,幅射物

https://www.facebook.com/11383432157/posts/10157585475447158?sfns=mo

中大Chem/ BioChem手足
千祈唔好咁做啊#shocking#pig#shocking#pig好驚狗屋會死狗啊#wail#pig#dance2#pig

5 則留言:

JJ先生 提到...

點解近排咁多無厘頭文, 個個寫手都扮有料到,

幅射點可以用GAS MASK隔絕? 太匪夷所思了.

除非大學實驗室無王管, 或D管理員唔怕被告到甩褲, 很多材料係唔會流到出來.

Raymond 提到...

天之驕子要返香港睇下啦!

JJ先生 提到...

係囉, 今日香港寫手滿網上, 這是香港實況.

當然, 大學裡咁多叻人, 唔洗用D好似寫手的咁低B方法,

好心啦, 強攻入大學, 只會令所有叻人都唔妥, 不單係香港, 仲係全世界一流叻人.

Raymond 提到...

叻人? 叻啲乜嘢嘢呀? 實況? 你又喺條街度行被黑衣人打? 落手落腳清雜物? 咩叫做實況呀? 即係網上世界係實況? CNN BBC?

CYL 提到...

JJ先生,唔好應佢啦,佢智力同學習力有啲問題,咩係實況都唔知,當然唔會知討論區文章同報章有咩分別,更唔會知除左3毛5毛,發文既人可以係小學生等任何人士......