2019年11月23日 星期六

明天一定要去投票

選真正能管理香港的人, 而唔好選成日反對呢樣個樣的搞事棍.........

 

唔好太早去, 因為個班示威者會一早6-7點出去票站排隊.....

 

15 則留言:

CYL 提到...

再投建制派就會有超過6000億明日大愚超支項目,一炮過令香港進入多年來首次財政虧損,有借口擴闊税基,大部份市民可支配收入下降,消費減少,加速衰退.....香港更接近中國普通城市,做人定做狗,自己諗。

Lisa 提到...

選泛民或本土, 就繼續反反反.........香港無日安寧.....

提到...

當大部份人都齊心支持明日大嶼做地計劃,呢個計劃反而無需實行,你明唔明!

Lisa 提到...

依家好多人想離開香港, 已不須起太多的樓啦.....

提到...

同意! 不過無能力或者唔想離開嘅都唔小, 況且土儲不在施政者手上長遠計實屬不妥!

提到...

CYL兄 叫李嘉欣嘅唔一定係靚女, 叫張學友嘅亦可以唔識唱歌. 政黨個名始終祇係個名, 所作所為先重要, 事實係騙徒手法層出不窮. 我個人睇法, 香港所有政黨都係小學雞而已, 然而兩害權衡取其輕, 選乜人心中有數..

CYL 提到...

無錯,少有心中雪亮,建制定泛民都係屎,但如果建制輸得夠慘,呢20年腐爛既港共就無成績表交比中央,這才夠支持令中央改變香港。

如果豐衣足食,有屋住,有錢揾,邊個理政治,香港過去就係咁....

Lisa 提到...

錯 !
黑衣人想要中央不管香港, 最好可以獨立, 而這是無可能的........
反而大陸就係豐衣足食,有屋住,有錢揾,邊個理政治....

Lisa 提到...

黑衣人在發一個不能實現的夢.....

CYL 提到...

香港獨立係無可能,無條件加不合乎黑衣人利益,黑衣人主流都無發呢個夢,只係要求高度自治。

獨立係有心人自梁振英上台,大力向中國及香港放風,借此做好多收緊香港自由同增加個人權力既工具.....

Lisa 提到...

你又無追睇連登了.........

Samuel 提到...

投票,為李伯羅伯報仇!

CYL 提到...

你先應該了解多啲連登同網上文化,唔好學政府,因為一篇潮文就信市民覺得高官打交.....大眾係要向腐爛港共說不,即使投泛民呢啲建制B隊,都要向中央表明香港的民意

易風 提到...

呢個世界真係歪理當真理,掉汽油彈既係正義,想你安居樂業既係邪惡

Peter Ng 提到...

溫馨提提你, 你個班建設派(專政),大白象工程加貪污,今次輸左. 你上下vote4hk, 睇下你口中班建設派投左d咩, 言行不一, 中國人屠殺中國人遲早有報應. 仲有只有變幻永遠不變. 你同你心中建設人士可能就係因為無monitor/ feedback/ adjust system, 已經變左搞事棍, 阻住班香港後生, btw你應該早過班香港後生睇人生result, 建議多存善心廣積蔭德.