2019年11月11日 星期一

警方:任何大學不是罪犯避風塘

信報財經新聞

就警方早上先後進入中大及港大校園,向校園方向施放催淚彈。警察公共關係科高級警司江永祥回應時強調,任何大學都不是罪犯的避風塘,警方有職責處理違法行為。

江永祥指出,今早7時許,有人在沙田生物科技路及中大附近聚集,期間有人分別在連接中大的天橋聚集,向吐露港公路投擲雜物,警方驅散後再有人向警方掟磚及汽油彈,並以竹枝襲擊,雙方對峙數小時。

早上港大亦有人在百周年大樓對開天橋掟磚及汽油彈,警方警告無效後以最低的適當武力驅散。

38 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

任何警署都不是黑社會基地, 請黑警立即解散!

CYL 提到...

https://www.facebook.com/653277253/posts/10157397484632254?d=n&sfns=mo
城市大學,在場指揮官下命令: 開槍要打頭!

Lisa同Raymond支持槍殺學生既國際標準啊,咩亂世用重典啊,充分表現啦

Lisa 提到...

係你兩個呢種人, 搞到香港立立亂, 害死學生害死市民............

Ming Money Management 提到...

I just know the one who support this protest in Hong Kong is still making fire and killing people everyday.

The last one killed a college student because of this stupid protest.

simon740@ymail.com and CYJ you guys stop lie.

The best to deal with lie people is show every things as much as possible and let all the people know how they are dishoest and untruth about it.

Raymond 提到...

求其攞個垃圾link出嚟當係你嘅大智慧!咁都知道你有幾咁智慧囉! 快啲出去保護孩子啦你個懦夫! 仲留喺度講乜春嘢呀? 繼續廢氣沖天!

Raymond 提到...

The problem with Hong Kong is the fact we have too many of these old Wankers, they wasted majority of their miserable lives making wrong decisions. In the end, their only hopes lie in these kids sacrificing their lives bringing in scorched Earth. Typical losers mentality.

Freeman CG 提到...

港警己失智,擁公權力又有殺人武器在手的警察比恐怖份子更可怕,因無人可制衝他們,香港人不要畏懼,定要抗爭到底。

Yau 提到...

Freeman CG,大家有眼見,暴徒唔出現,香港就即時安靜哂。如果暴徒唔攪事,警察又點捉到人?

暴徒鈠人放火,破壞攻擊和自己立場不同的人和商店,警察將犯罪的人拘捕,才是維持香港治安的正確方法

Lisa 提到...

就係有人在連登教人要主動攻摯警察, 要去搶槍, 才會搞到警察開槍事件......

叫香港人繼續抗爭的, 就是有心叫人去送死....所以誰是真正的害人精呢 ?

Yau 提到...

Lisa姐講得無錯,以前我都會忍和理非,現在如果有人同我講認同暴徒,我會反駁他們,正是你們推那些學生去死,將香港攪到立立亂!!

Raymond 提到...

其實都無需同你哋人解釋或者辯論, 因為你啲係會偏埋一邊達到你哋嘅目的. 不過最緊要個結論都係黃絲曱甴完全徹底失敗!

Freeman CG 提到...

抗爭者出來抗爭,是明知會被拉及坐監,預左承受後果的,對於警察進行正常合理執法,我認識支持抗爭者的人也沒特別意見,問題是現在部份前線謷察己明顯失控,昨日在無威脅下連開3槍及駕車蓄意撞人事件就是最好証明,除了理性的政治訴求外,對警察越來越壓惡及怨恨更加堅定了我更支持抗爭者繼續武力抗爭的立埸

Yau 提到...

如果他們是明知會被拉及坐監,咁就唔好反抗。就係宜家D人講咩Be Water,攪到成日拒補,令班人受傷。這正是你們可恥之處

Raymond 提到...

最好笑係呢一咋三流,自我以為係革命家嘅小學雞,唔知係啲咩垃圾人物或者相互聯網睇幾篇嘢就以為自己戰術高超, 可以玩埋焦土策略.咪又係好似佔中咁,全面承失敗. 點解?因為智慧奇低又無經驗.根本自己做咗最污糟嘅condom都唔知. 上去睇下Bloomberg頭條啦. 連美國佬嗰啲假新聞而家都要出賣你哋. 因為你哋價值已經被用. 已經向處叫你哋唔好諗住可以分薄到佢哋要嘅選票. 咁你都仲未明?

Freeman CG 提到...

逃走反抗很正常吧,不然怎樣繼續長期抗爭呢?


Samuel 提到...

搶犯搶槍,一早可以射了

Raymond 提到...

長期? 都話就完囉! 仲未醒?

Freeman CG 提到...

這次事件的影響是深遠的,即使今次平息下來,已在香港社會培育累積了一大批怨恨政府及警察的人群,我認識40/50歲以下的人裡超過8成是持這種心態的

長期cd-rom 提到...

自己睇下德國之聲點講

https://www.dw.com/en/hong-kong-will-violence-kill-the-pro-democracy-movement/a-51134455

Raymond 提到...

德國之聲? 淨係睇見隻香港女曱甴講嘢! 仲有呀, 德國人已經要推翻政府因為佢哋畀一大咋中東同北非嘅恐怖分子佔有佢哋嘅國家. 你哋仲攞德國之聲出嚟講? 完全係合殺恐怖分子曱甴嘅邏輯!

長期cd-rom 提到...

冷靜啲,個鬼佬主持就係問到隻黃絲口啞啞,睇埋內文先

CYL 提到...

Raymond重典兄開口埋口就曱甴,成日扮有知慧,好好笑啊,係咪要學你叫差佬射死晒啲平民先叫保護香港啊,智者

CYL 提到...

警察唔帶頭犯法,點有有更多人上街呢,雞先定蛋先啊?

Raymond 提到...

冇錯! 所以就嚟到選舉,已經買定離手! 連登仔依家想分薄啲肥豬肉就係休想. 大抬已經落咗指示.

CYL 提到...

作為一班有教育程度,投資理性既年長人士,大家都覺得應該停止示威,否則香港無法前進。但何解會對差佬一系列犯法,強姦,毆打,槍擊,包庇,鄉黑合作如此接受? 但對示威者如此反對? 係支持差佬不擇手段,定係認為佢地係慈母,覺得差佬負面新聞都係抹黑? 立場差異定資訊差異

Lisa 提到...

我只睇到, 示威者堵路在先, 而警察出來執法, 但示威者唔聽指示, 唔肯散去當警察無到, 所以警察就放催淚彈, D示威者就反彈起來, 放警察個人資料上網, 又說要搞警察屋企人, 俾你係警員都會嬲, 之後兩方升級又升級, 搞到今日不可收拾的地步............

Lisa 提到...

我地不反對警察執法, 但反對示威者搞亂香港想攬炒經濟............

我老公當初睇電視不會出聲, 但近來佢 : 嘩, 好離普呀....睇的是NOW直播, 唔係TVB....

Lisa 提到...

示威者不怕警察, 不怕執法者, 示威者已把自己升去高過政府和執法者的地位是奇景............this will end badly...........

Raymond 提到...

就係你呢啲連登高登㗎話,繼續推啲靚仔出去 .所以兇手係你呢類型嘅人!

Lisa 提到...

以前我地說, 到學生都入市時就玩完.....我諗咗好耐.........

炒股票時, 到有中學生都說炒股賺到錢, 又在教人炒股時, 個市就跌咗落來......

當時金價去到近1900美元, 我見到有人說是位學生, 都買咗實金.....我在諗, 學生 ?...之後金價跌咗去1080美元.....

依家學生都搞政治, 睇怕個社會要洗牌啦...........

唔係睇唔起學生, 只是佢地唔夠經驗, 到佢地覺得好easy 時, 就到退場之時.....

Lisa 提到...

香港的大學早排升到去世界top位, 我同個女講, D外孫仔孫女可以返來讀大學, 咁就玩完, 依家排名應該跌好多啦...

路人甲 提到...

Freeman CG 提到:
抗爭者出來抗爭,是明知會被拉及坐監,預左承受後果的

非常明顯, 抗爭者為了抗爭於是傷害手無寸鐵的小市民, 輕則集體私了, 破壞公物, 重則到處放火, 在地鐵車廂內拋燃燒彈, 並活生生點火燒傷市民

原來抗爭者追求的就是這些, 不斷傷害犧牲他人生命, 成就自已利益, 呢個叫光復香港? 追求民主? 我呸!

CYL 提到...

當年北大都係因為搞事比人矮化,清華行先

CYL 提到...

讀歷史,就知和平抗爭幾失敗,既得利益者係唔會主動交岀權利,馬丁路徳金成功之前,又需要有幾多暴力下犧牲者喚起大家既關注,只係站在道德高地睇權利交替,會幼稚左啲,人類既歷史,就係一部階級鬥爭史,中國史,我會建議你睇下費正清既作品先。

CYL 提到...

認同警察犯法暴力,不代表認同示威者不犯法不暴力,這是邏輯問題

Lisa 提到...

示威者絕對是犯法, 佔路堵路演變依家的打爛商店、放燃燒彈、放火先燒垃圾變今日去商埸燒聖誕樹、打路人, 今日毀巴士, 幾個月來日日毀港鐵.........

Raymond 提到...

你個老友邏輯就真係笑話!

Raymond 提到...

問題就係你呢啲讀屎片歷史嘅人. 冇實質人生經驗, 又未出過外國國內恆常工作 一味以為睇咗你嘅歷史就變專家. 點解有個好出名嘅網頁叫做 History is a weapon? www.historyisaweapon.com/ 主流傳媒教育嘅歷史根本係一種洗腦武器 就係西方國家攞嚟對付你呢啲唔敢用鎮靜人生經驗去學習啲人