2019年11月11日 星期一

魔法廢老個位手足即刻買機票走

https://lihkg.com/thread/1706505/page/1

#1BKK18 分鐘前
麻煩傳出去,魔法廢老個位手足,有人影到你個樣,快啲返屋企攞passport買機票即刻走。

From tg

#276露華濃5 分鐘前
去到機場記得唔好用自助過關(scan人樣)部廢機,去行人手通道
#279穩住,我們能赢5 分鐘前
應該燒狗 深藍就由佢嘈啦
啱 唔明撐咩
依家係咪見係藍絲就殺得
#286大智若只愚初見5 分鐘前
個位巴打一定係英雄 唔割
但留得青山在
確保人身安全 快d買機票走先 快!
#287Ecup大波妹5 分鐘前


最後冇事
黑左少少之嘛
跌左屎坑都係差唔撚多
#1XhakaCL7S10 分鐘前
手足裝修期間佢入去捉人
以寡敵眾失敗
然後一路挑釁

https://streamable.com/81mey
馬鞍山天橋有人着火
#4年又過年1 小時前
 我睇住 手足淋電油人地到 然後點火
手足睇住
街坊係咁屌手足


星島日報

就社交媒體流傳一段錄音聲帶,聲稱一名傷者訛稱燒傷,醫院管理局(醫管局)發言人澄清沙田威爾斯親王醫院今下午接收了一名嚴重燒傷病人,有關病人目前正在該院深切治療部病房留醫,情況危殆。醫管局呼籲外界停止轉發有關失實訊息。

就近日接二連三在社交媒體發現有懷疑屬於公立醫院病人的臨床資料及影像流傳,醫管局發言人今重申局方致力保障病人私隱,並嚴格遵守個人資料(私隱)條例,同時提醒所有員工同樣有責任保障病人私隱。

醫管局上週已向全體員工發出電郵,提醒員工必須避免未經授權下查閱病人資料,以及未經授權向第三方披露病人資料,包括在社交媒體披露機密病人資料或醫療紀錄。

醫護人員使用臨床醫療管理系統時,必須遵守兩大原則,包括被查閱者為自己照顧的病人,或獲得醫院/部門許可使用病人資料。

醫管局發言人表示,除了必須嚴格遵守保障病人私隱的守則外,根據「醫管局行為守則」,員工不應向局外人士披露其因職位身份而獲得的機密資料及紀錄,所以即使洩露的資料不具個人身分標籤,員工亦違反有關員工處理機密資料及紀錄的守則。如發現有違規情況,醫管局會嚴肅跟進;如有需要,局方會轉交私隱專員公署等相關執法機構跟進。

醫管局提醒員工保障病人私隱,亦呼籲公眾人士也要尊重病人的個人私隱,避免進一步傳閱有關資訊。 

18 則留言:

Raymond 提到...

班連登仔仲話要開香檳 仲話所有藍絲都要死. 睇怕今次真係殺人放火乜都做得出!

CYL 提到...

對比啲藍絲用刀對黃絲開肚同斬腳,太和平啦,酒精一撲就熄,點入肉呢,Raymond你呢啲叫人槍殺學生既蛆蟲,祝你一家岀入平安。

Raymond 提到...

廢人又亂噏!

CYL 提到...

詞窮啦? 睇得多TVB同大公,智商同思考能力是會下降的

Raymond 提到...

我只係越睇你越覺得好笑!

CYL 提到...

恥笑緊你啦

Peter Ng 提到...

上等人能容許執法者不受管束.
林太不尋求和平解決方法,利用假新閒隱瞞,扮民制民,製造更多暴力.支持大開殺害本地大學生的, 小心死後落入無間地獄. 善惡到頭終有赧.

Peter Ng 提到...

MON POST MON緊D, 小朋友條片拍緊戲.

Peter Ng 提到...

李保安局局長講過, 去得呢D地方就預左有呢D風險, 大家如果留係香港就預左有呢D風險. 除非你係高官.

路人甲 提到...

現在已經提升層次為動亂, 比暴動更為嚴重, 並已升為國家安全層面了!

那位CYL兄人面獸心, 極其冷血, 只愛偏面論述, 不看事件本質, 實為人類之恥, 幸此君已離開我城, 否則我城又多一位可惡之人矣

CYL 提到...

路人甲,好有趣,講兩句形容詞就當事實,你夠資格定性咩係動亂咩係暴動咩,笑話,形容詞我都好多,你呢啲衣冠禽獸,一日到黑矯情做作,賣港賣國,宣揚假新聞,支持差佬槍殺平民,枉為人矣

路人甲 提到...

此CYL君對槍殺與槍傷俱不能區分, 砌詞愚惑群眾, 宣揚假新聞, 挑撥仇恨, 但事實根本擺在眼前, 在此相信各人眼中雪亮的, 一位活在異地之冷血禽獸, 卻自誇為第一公民, 高人一等, 實則思維狹隘, 固步自封, 彷如活在象牙塔中, 容不下寸點異見, 真可悲, 根本不值得與汝討論

CYL 提到...

香港咪就係多得你啲屎忽鬼,謀殺就話受傷,偷換概念自嗨,日日宣傳假新聞,叫你上街睇清楚就話怕死,睇Live就話唔係真既,屎忽鬼

Lisa 提到...

最多假新聞來之連登, 睇住佢地狡辯....創作......

Raymond 提到...

你似乎真係精神唔正! 常胡言亂語!你睇清楚自己講㗎乜春嘢!

CYL 提到...

又岀來比人恥笑啊

CYL 提到...

你個最字咪同你個人一樣咁主觀囉,人如其字。撐唔撐差佬槍殺學生,強姦平民,射孕婦胡椒噴霧啊? 創意 :)

https://www.facebook.com/guts.charm/videos/10156822922349103/

Lisa 提到...

黑衣人歪理多多, 又多假新聞............