2019年11月14日 星期四

荃灣黑衣青年倒臥街頭浴血 疑高處墮下身亡

www.hk01.com

深夜10時許,有人途經荃灣嘉里物流中心對開,發現一名身穿黑衣、黑褲的青年,倒臥在地面浴血,昏迷不醒,立即報案求助。救護員趕到現場,為傷者作初步檢查,發現他身體多處受傷,需急送就近的仁濟醫院,經搶救後延至深夜約11時許證實不治。

據知,最初有人以為黑衫青年被人斬傷,但有消息稱,依據傷者傷勢所見,懷疑是從高處墮下所致。警方指,晚上10時37分,警方接報荃灣嘉利物流中心對開,有人報案指,一名男子倒地昏迷不醒,口部有流血,救護員到場將男子送往醫院救治,案件列作「受傷人發現」跟進。

9 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

黑社會襲擊似的!
二坡仿收錢做野?
有的變態藍屍都有可能!

Raymond 提到...

死曱甴睇simon啲留言太多睇到想死!所以跳樓! 好心你放過啲曱甴啦simon!

CYL 提到...

林鄭上海見完習習,留意講話新聞稿係漏左肯定警察,江派既韓正再見林鄭發新聞稿肯定警察努力,聽大老闆好定上司好呢? 江派想迫香港跌入停課停市,取消區選,或進一步迫習習岀兵,林鄭唔肯跌入圈套,江派就動員警方攻打大學,刺激示威者及環球報導,效果已達,得手即停手。猜測不久可以以此社會狀況取消區選,使江派為首的建制派繼續脅香港民意 (建制當選者為多) 逆北京意思。藍絲想年輕人死,黃絲想差佬死,大家都係跟著共産黨的群眾路線走,成為condoms。

網上黃色文章煽動力,都不及Raymond呢種支持差佬攻擊同殺害示威者態度,所造成的動人鏡頭,在街上被暴力孕婦及中環上班人士哭聲,更能鼓動更多人上街同擴大示威規模。

如果有一天,連黃絲都想藍絲死,大家都會死在軍隊的槍下。

Raymond 提到...

好多時候聽見一啲人用某一啲字眼,已經知道佢哋睇啲乜狗屎垃圾乜程度! 成日港江派呢樣嗰樣, 即係成日睇埋曬啲台灣垃圾,大紀元, 法輪功垃圾! 你幾時上過上面做生意呀? 睇埋曬啲垃圾文章,係人喺上面都知道江澤民已經九十幾歲, 兵力全無. 我相信只係得你呢啲笨賊先至會諗住會跟住條友! 用個腦諗下啦有乜人中肯跟佢呀? 白痴!

CYL 提到...

好多時候知一啲人夠廢夠老,就會覺得眾人皆醉佢獨醒,唔同意佢就係白痴,無做過政府同管理層未感受過咩叫政治,咩係影響力,咩係延後利益,反大陸同人叫下雞,買賣下衫褲就以為變左生意人好了解內地,連中共元老仲有邊個,咩叫四中全會,中南海係邊到,省市結構係點,地方有無財權都唔知,就用自己寸短目光望世界。

Raymond 提到...

你點知我冇做過呀? 你聽我咁咁耐你都估唔到我嘅底? 即係你分析力極弱同埋自悲! 同埋咩叫做神位 你都唔明白! 又係讀幾個字以為天下通識! 我在問你你夠膽答我! 邊個會而家更 一腳入鬼門嘅江澤民你先至再好江派呢回事! 都去過講啲說話低能白痴磚睇啲台灣垃圾的就係要你覺得中國內分化就嚟死畀希望畀你你都仲未明! 又係白自暴其短!

CYL 提到...

同啊叻有得揮,多得你呢啲死雞蟲推高個社會運動破壞香港,你呢啲No body,慢慢回憶你昔日啲叫雞史啦

Raymond 提到...

即係唔識答啦! 跟住用啲廢氣冚住佢當煙幕! 廢柴扮嘢!

CYL 提到...

所有死蠢都有共通點,認屎認屁叻唔切,講左咩自己諗下啦,雞蟲