2019年11月15日 星期五

害人害己

https://lihkg.com/thread/1723280/page/1



15 則留言:

Raymond 提到...

好多香港人就係咁. 未消到佢嗰飯就話黑警. 終於燒到佢嗰度就嗌白武士!

長期cd-rom 提到...

「他們只是孩子呀」
「做法不完美,可改進,不割蓆」
「紅底商鋪抵死啦」
「我地為你犧牲左好多,你係咪小小犧牲都唔得呀」
「香港人,報仇!」

SaSa 提到...

黃絲都會比暴徙攻擊?奇蹟....

Raymond 提到...

曱甴情報一向超級漏! 衰咗之後, 就亂講大話,推出民宣. 掩蓋真相! 仲係六親不認,之前幫過佢哋啲人都照背後多刀! 置於死地! 曱甴嘅真樣!

Raymond 提到...

空口講白話! 又一毫無生命價值嘅曱甴!

SaSa 提到...

無差別破壞

路人甲 提到...

唔知攪錯後有冇放底100蚊, 再用噴漆寫個SOR字呢?

JJ先生 提到...

嘿, 現在邊個會公開認自己支持過黃絲咖? 又係寫手佬所作所為, 好心啦, 果間藥庄舖係水貨佬來咖!

還有一事, 大家唔好再轉載D有人面的視頻, 無論藍黃人物, 都會令到某些人大禍臨頭. 於心何忍呢?

今次幾間舖被裝修/火災, 網上傳聞係...... 因為早前掟磚大叫曱甴群眾的網上視頻, 影得D人塊面一清二楚, 其中有人被認出來自某幾間舖呀! 遭最嚴重火燒果間舖D人, 可能係影得最清楚果班....

JJ先生 提到...

終於理解到, 為何有水貨佬佢自己間舖被燒後, 仲走出來話自己一嬲都支持黃絲, 原來佢地D面容係網上廣傳, 人人都知道佢地曾經掟磚傷人, 現在恐懼遭到不幸, 就出來自認一向係支持黃絲!

simon740@ymail.com 提到...

黑警喬裝放火唔係第一次啦!
黨鐵內放火話係示威者做, 市民係門外問佢係詳野人, 就攞支警棍出來趕人走!
831瘋警衝入車廂恐襲市民, 比ISIS更恐怖(德國戰地記者形容黑警)


Raymond 提到...

真係淨係未先至會求其抽過德國垃圾記者啲話嚟講! 即係再次證明你幾咁垃圾! 快啲過德國食洋腸呀你呢啲漢姦!

CYL 提到...

藍絲比啲力咪齋吹,再執多幾間,更多偽黃扮黃為生意交租,啲廢老好難再兜啦。

Raymond 提到...

其實你都唔係黃絲. 因為你係糞便嘅顏色.

長期cd-rom 提到...

對唔住,反諷應該要講明

長期cd-rom 提到...

咁即係所有放火ge都唔係你同路人啦,咁割蓆啦,做乜割啲唔割啲呀