2019年11月16日 星期六

日經濟學家到港考察發現 「很多香港人反對暴力但敢怒而不敢言」

巴士的報

日本著名中國經濟專家、佳能全球戰略研究所研究主任瀨口清之接受《日經商業周刊》網上版訪問時指出,香港示威活動的暴力持續升級,他批評參加者根本沒有考慮一般市民的福祉,甚至襲擊反對示威活動的香港人,直言示威活動得不到廣泛市民支持,參與人數不斷減少,遲早會沉寂下來。

瀨口清之在訪問中介紹了近日香港暴力不斷升級的情況,指出不但中資銀行被破壞及投擲燃燒彈,內地背景的雜貨店、手機店及旅行社受到襲擊,就連香港人經營的商店也單單因為稱呼示威者是「暴徒」,便遭到搶掠。瀨口指出,很多香港市民看見上述情況,即使反對暴力行為,也是敢怒不敢言,因為擔心自己隨時成為下一個被襲擊的目標。

瀨口早前曾親自到香港了解示威情況,他提到本周一(11月11日)警員在西灣河開槍制服堵路暴徒,指出如果在日本和美國發生同樣情況,政府很快便會增強警力,令警員不必面對必須開槍的情況,但現時單靠香港本身警力已經不能制止違法行為及暴力行為。瀨口表示如果東京發生同樣暴動情況,全日本各地警察都會趕到東京增援,但香港警力只限於香港範圍之內,不能從內地其他地區要求增援。

瀨口又向日本讀者介紹,香港示威的深層次原因之一是經濟貧富懸殊,但很多示威者都沒有認真考慮和提出消除差距的方法,「單靠違法行為及暴力行為是無法解決的」,直言他們的抗議根本不是為了香港市民和社會穩定。瀨口又表示從香港聽到的訊息,很多參與示威的學生都是富裕階層子弟,在隨時都可以離開香港遠走他方的情況下持續示威,「為了一般民眾而示威的學生絕對不算多」,認為示威人數不斷減少這一點可以佐證。

《朝日》標語分析 證示威變質

訪問中,記者亦提到香港經濟規模去年被深圳超越,瀨口直言很多香港人對此感到憤怒和不安,但他們無法對此提出應對方案,因此只能以暴力作為宣洩口,「這也是香港示威當前的形態。」

各大日本傳媒近日均非常關注香港暴力情況,《日本經濟新聞》昨日的報道提到,針對政府和警察的暴力抗議活動對商業活動的影響擴大。《朝日新聞》昨日亦發表駐港記者西本秀的報道,介紹香港示威抗議標語的變化,由最初的「香港人加油」,漸漸變成「香港人反抗」,到最近更變成「香港人報仇」,直言原本多數市民參與的和平示威,已經變質成為暴徒與警員的以死相搏。

Ariel

34 則留言:

JJ先生 提到...

當然敢怒不敢言, 都唔知D人背係D乜人, 差佬又會咁好野, 咁耐都拉唔到人, 連係D乜人都唔知到.

JJ先生 提到...

尤其果單係天橋上, 見個行動敏捷的女人, 腰間陀槍, 唔係特務, 就係特警, 向下邊掟氣油彈, 大家見到咁, 仲敢叫人唔好掟?

CYL 提到...

飛機文,消費就係民意,乞食就係藍店

simon740@ymail.com 提到...

香港人反警暴! 沒有暴徒, 只有暴政!

JJ先生 提到...

傳聞美心今天71間唔開呀! 其中10間另行通知才開番!

我每次回港, 喜歡食美心, 多過大家樂和老麥. 如果美心真係開唔番, 有點可惜呢!

JJ先生 提到...

美心做基層生意, D人點都要食, 佢唔開, 會改去大家樂或其他囉, 其他快餐店會好快吸收哂俾美心炒出來的員工, 唔怕的. 最怕係香港政府硬來對付民怨, 掘地磚阻路之類的事, 就真係會繼續發生, 香港市民出唔到街消費, 這個才是最攞命呀!

美心如果真係執左, 仍然有其他人做基層生意, 這些行業, 請最多人, 唔會太影響整體就業.

看來, 美心D現金流現在可能唔夠, 要急於找財團來融資, 暫停唔開, 只係止住流血, 等盤數好睇少少, 等市面平靜左, 就自然開番.

Raymond 提到...

答案好簡單, 警察主要職責係保護人命及財產, 香港根本九成人係低端人口! 覺得自己冇乜資產所以就 仇警, 希望暴徒隊冧有資產啲人嘅嘢. 呢啲就係將會好似在北京大興區被去低端化嘅低端人口!

SaSa 提到...

終於有好多市民出黎默默清理街道, 希望多D正能量, 回復以前既香港

JJ先生 提到...

由北京驅趕低端人口起, 香港人已經跟上邊越走越遠, 雖然香港人無權審批每天150的新香港人, 但成為港人大家庭一份, 港人就會無論貧富貴賤, 都一視同仁, 不會割蓆, 不會驅趕了.

除非那些反人權反港人價值觀的人.....

Raymond 提到...

驅趕不一定好似北京模式, 香港將會容中國最強大的力量, 這不是解放軍,而是中國企業, 進軍香港所有主流命脈的行業主,要請大陸畢業生為主要管理階層. 加上 cost-push inflation 嚟緊啲六七年將會推走好多連民生消費都畀唔起嘅低段居民
非常簡單, 如果你去倫敦中心或者紐約曼克頓進中心問:有冇人在倫敦或者曼克頓出世我答你幾乎冇! 而主要都係他們英國美國國外以國內最精英嘅人, 入住跟住推高所有消費,已逼走原居民. 呢個就係所有國際金融中心嘅歷史藍圖事實.

JJ先生 提到...

嘿, 如果驅趕低端人口, 莫說做基層生意, 連服務富人果D高端服務, 都會無人去做呀! 一個社會裡, 總要有人去提供服務呀! 做人咪咁短視, 容人才會物大, 不能容人, 才是社會動亂之始! 今天香港之亂, 就是首先有人容不下低端人口.

JJ先生 提到...

有無想過, 當低端人口被趕走後, 新的低端人口又會出現, 又是否要再驅趕?

可想過? 何時會到你變成低端人口? 你怕嗎?

Raymond 提到...

其實依家已經開始ai, 機械人,機械人唔只係眼見到嘅仲係眼唔到嘅機械人 ,加埋雲端data analysis大數據, algorithm, driverless car, trucks, 問題係如果你睇清楚絕大多數香港低端人嘅工作技能係不配搭到 未來社會的需要呢個唔只係香港係全球的事實.

Raymond 提到...

不是說完全不會有低端人, 如果你在倫敦或曼克頓工作,你會見到週邊例如 哈林 ,Brooklyn 這些地方 就會有不少低端人但是他們主要生存價值是服侍曼克頓區倫敦中心的主流行業, 倒垃圾,飲食行業, 清潔 各不同的底端服務行業. 不過因為科技以及機械化這些人也會被精簡縮小.

Raymond 提到...

不想做低端人就要做對沖的投資, 可惜在lisa這個平台我見到好多只係得恐懼但係又唔夠膽去做對沖嘅人. 我覺得你有機會 唔係因為你夠後生, 可以學到嘢!

CYL 提到...

香港人均入息全球23,億萬富翁全球3甲,在Raymond口中變左9成低端人口....笑

CYL 提到...

Raymond少有理性討論,贊。觀點缺乏數據支持,中國企業如何最強大? (債務比例?) 大陸畢業生為何會cost push inflation? 月入幾千人仔既內地畢業生仍在一線城市生活而人均收入全球前列的香港人會消費都畀唔起? 先不談倫敦曼克頓岀世數字有政府數字,香港從都係外來移民城市,咩人種接受香港文化都係香港人,財富來自權力同資產累積,精英只係努動力........所以真係唔知你up乜

CYL 提到...

先不談由軍用,商用到民用普及的發展,任何地方都有technology adoption curve,香港政府對科技發展支持得一招: 減租,但即使無科技,香港過去咪一樣大撈特撈錢,係因為一國兩制下,靠金融同旅遊業。淺白啲,技術揾唔到錢,商業先揾到,可以睇下nokia同iPhone既例子

CYL 提到...

唔準你侮辱Lisa個平台,可以容納到咁多唔同種類既人同觀點,係你無論點建立,都無呢個能力。

到機器人大規模取代到硬體物理工作,會計師同醫生會先由軟體AI被取代,幾高端城市,都有應付如Raymond呢啲生意人叫雞既需要,歐美現在岀現係城市人口流失唔係增長,政府全方位加重税務,人口流向低税率少規管地區.....

Raymond 提到...

白痴真係白痴 你幾時見到我冇用visa個平台我呀? 我係侮辱你呀仆*! 咁都聽唔明? 智障漢姦! 我一生人最討厭就係漢姦賣國賊名白嗎仆*!

Raymond 提到...

以前好多Margin呀 依家冇呀依家唯一可以增加margin就係要減人呀! 咁你都未明即係未做過生意啦! 你係唔係啲九流黃教師搞到依家啲靚仔一塌糊塗嗰啲人呀?

Raymond 提到...

你唔知我噏乜因為你冇真正享嗰啲國際金融中心地方工作住過,同埋做過生意. 你淨係紙上談兵所以亂噏24,你冇可能知道我噏乜,因為你自己都唔知你自己噏緊乜!

Raymond 提到...

香港公營房屋七三比例,其餘人住劏房,廉租屋. 計下條數啦傻仔!

路人甲 提到...
作者已經移除這則留言。
路人甲 提到...

JJ先生:
傳聞美心今天71間唔開呀! 其中10間另行通知才開番!
美心如果真係執左, 仍然有其他人做基層生意, 這些行業, 請最多人, 唔會太影響整體就業.
->
呵呵, 唔開亂信傳聞及謠言, 要用智慧理性分析, 我今日中午先係美心既酒樓食完野呢
另外, 美心在港養了近3萬人, 如果執了, 為失業率貢獻1%, 就是影響3萬家庭, 咁樣睇來, 唔知係唔係真係唔會太影響整體就業呢? 或者你都可以諗下


CYL 提到...

又嬲

CYL 提到...

以前底特律都好旺嫁,你坐時光機反去啦

CYL 提到...

香港公屋就低端....你呢啲低端去到烏克蘭都變富有啦,層次好低,多啲岀下街岀下國啦井蛙,仲話生意人

CYL 提到...

嘻嘻,你同楊局長見過Steve Job所以好識tech一樣,有異曲同工之妙

CYL 提到...

經濟結構無影響,美心無得食...啲人咪去大快活大家樂....無工既咪行去對面反....低技術努工好易揾到工....死既係美心。

到經濟結構受影響,大規模失業,全部都中招,但死先都唔會飲食業死先,高消費同不必要支出的行業死先......簡單講.....唔通經濟差,做判頭唔請伙記食開年飯咩...

JJ先生 提到...

你沒有看到我開頭已寫上"傳聞"嗎?

我也已經說了,美心一執, 好多佢D行家會快速擴張生意, 所以唔愁會影響就業.

當然, 正如你說, 3萬員工, 不過, 全港餐飲業人數, 可能有成百萬呀! 3%? 而且仲係一兩個月內就可以吸收番入勞工市場了. 美心最主要係做基層生意, 高端生意好少, 美心無得做時, 大把人爭住取代佢!

最重要係, 政府唔好再慶親市民, 無人再堵路, 市民可以出來消費, 勞工市場就不會受大影響了.

如果你覺得美心一執, 就大件事, 看來是你太睇少看港人的消費力了!

Raymond 提到...

亂講嘢捉咗你又係再亂講多啲嘢好悶呀?

Raymond 提到...

點會嬲嗰啲 net welfare recipient 呀 ?

CYL 提到...

查下公屋既disposable income,再睇下公司攞roadshow擺咩住宅區啦,仲唔明就由佢啦,費事教精你,雞蟲