2019年11月16日 星期六

便服解放軍九龍塘軍營外協助清理路障

巴士的報

駐港解放軍助清理。

由於現時在多區馬路仍有路障,因此交通仍未完全恢復。有市民下午自發到港大附近的薄扶林道及九龍塘清理路障,解放軍駐港部隊多名軍人亦有到場。

下午起在九龍塘聯合道,有人將部份由示威者放在馬路上的磚塊及膠馬等雜物,搬到旁邊。而在浸大旁邊的解放軍軍營外,亦有多名身穿身穿綠色便服的軍人步出,並協助清理路障。部分人手持水桶,並拾起路上的磚頭再搬到路邊,又搬開現場的鐵欄。

解放軍未有接受在場傳媒的訪問。其後,多名警員及消防員加入清理,一批防暴警察則到場戒備。



They are cleaning ..........


一批蒙面黑衣人在紅磡理工大學對開的柯士甸道和漆咸道南交界,以大量磚塊堵路,附近的解放軍軍營漆咸道南車路出入口連帶受影響。

有示威者在馬路上砌起磚陣,又懷疑以水泥築起矮牆,並在矮牆旁張開傘陣作掩護。而解放軍軍營漆咸道南車路出入口對出的交通燈被砸爛,有人在軍營外牆塗鴉。軍營閘內有軍人駐守。


 They are destroying...........

10 則留言:

SaSa 提到...

大家一齊清理道路,這才是最美麗風景線 ^^

Lisa 提到...

讚!

CYL 提到...

半年來最正確的政治決定,好!

Raymond 提到...

小人之心度君子之腹!

CYL 提到...

建議你少啲上網,會壞腦

Raymond 提到...

嗰啲係你呢啲黃鬼嘅行為!

CYL 提到...

你識啲咩丫,死雞蟲

Raymond 提到...

真係次次都咁.冇料答唔到任何數據問題. Back up 唔到你嘅吹水料. 完全冇實質工作經驗. 就用侮辱你做煙幕掩蓋你極度短處. 算啦,你哋都係失敗者,依家運動到尾又係做輸家. 上次佔中又係輸! 咩咁鐘意輸嗎繼續輸落去囉! 失敗者輸家又有啲乜堅料可吹呀? Spineless loser!

CYL 提到...

又嬲

simon740@ymail.com 提到...

全部違反注軍法14條! 基本法清楚列名: 施人自發都不可以出軍營!
需軍法處置!
執磚無需佢地去做, 淋病政府大把部門人手!
除非係淋病政府要求出動解放軍, 這是法治!