2019年11月30日 星期六

劉曉明指四成選民沒投反對派 林鄭過去半年執政非失敗

來之連登的數據:

黃1,673,834票 (57%)
藍1,206,645票 (41%)


所以黃絲不代表7百幾萬香港人, 也不代表全3百萬選民.....


巴士的報

劉曉明表示林鄭月娥執政沒有失敗,4成選民無投票予反對派。

中國駐英國大使劉曉明接受英國廣播公司專訪時稱,行政長官林鄭月娥過去半年執政沒有失敗,指外部勢力在幕後操縱,激進的暴徒破壞特區政府與民眾的對話。

劉曉明指,中國政府立場十分清楚。習近平主席出席金磚國家領導人會議期間發出最權威的聲音,止暴制亂、恢復秩序是香港當前最緊迫的任務。被問及區議會選舉,劉曉明認為你需要將和平示威者與暴力犯罪分子區別開來。選舉這正說明習近平闡述的嚴正立場產生了積極影響。只有在和平的環境下,民眾才能行使民主權利。

劉曉明又認為,不應過度解讀所謂反對派取得「壓倒性勝利」。雖然看上去反對派贏得18個區議會中的17個,但從得票率上看,是6成對4成,4成的選民沒有把選票投給反對派。在任何國家包括在西方國家選舉中,在暴亂、動亂和經濟放緩等背景下,執政者總是容易失去更多選票。而這些正是暴力犯罪分子造成的,他們給香港帶來了巨大麻煩。

劉曉明提到,林鄭月娥工作做得很好。她的政府和管治團隊仍然獲得中央政府的全力支持。被主持人問及,過去半年來執政情況很失敗,劉曉明認為她沒有失敗。他指,如果外部勢力不在幕後操縱,激進的暴徒不破壞特區政府與民眾的對話,她就不會失敗。林鄭月娥和她的團隊做了許多努力,他們以開放態度與民眾接觸、溝通。自修例風波發生5個多月以來,林鄭月娥和政府與民眾進行了一百多場對話交流,但極端分子不給機會。

15 則留言:

CYL 提到...

種票10%,還沒加上民建聯包庇經營的老人院,派利是派福袋換來的,以政府資源換取的貪污鄉事團體武師龍舟建築公司,再迫國家銀行員工投票等多不勝數....比多你咪7/3比吧....少打飛機,身體健康....

Lisa 提到...

好多藍絲已比上避亂.........

Lisa 提到...

北上....

JJ先生 提到...

留主任佢有著一貫共慘人的傳統思維, 不如叫佢去任何歐美大媒體咁講, 看看人家會否對共慘黨有好感?

JJ先生 提到...

黃絲遠到係歐美, 都自己出錢搭十幾個鐘回港投票, 藍絲講到咁愛國, 無理由連深圳惠州咁近, 搭大巴回來投票都唔肯, 一定係D人地區工作做得太差, 無錢酬旗來派大巴飛+2餐在港飯票.

唉, 都講左啦, D人囊中羞澀, 連派車票飯票都無錢, 邊有錢維修基建? 起新地鐵? 好啦, 聰明人明白的, 扮住起囉! 繼續吸水中.....

不過, 無錢派時, 就開始大鑊了, 大把做過野D人, 現在攞唔到攞, 會變25仔去爆料, 好似澳洲果個"黃蠟薑"咁, 仲可以唔洗千幾萬人仔, 就有得攪移民, 大把人爭住做呀!

simon740@ymail.com 提到...

趺落地拿番渣沙就係呢隻, 佢好快落獲被炒!

Samuel 提到...

暴徒和支持暴徒的黃絲下地獄

Samuel 提到...

暴徒和支持暴徒的黃絲下地獄

Lisa 提到...

我諗JJ先生的父母都唔會坐飛機返香港投票啦......好多鄉下有樓的香港人都會返鄉下避亂無眼睇......等你地在香港打生打死...........

JJ先生 提到...

要返來時, 怎會不回來投票呢? 區區小小機票錢, 用來發發聲, 用得其所! 永遠不會浪費呀!

不過, 照樣落去, 避返鄉下不一定可以避亂呀! 茂名化州已經爆左好激烈的"暴動"了! 當地人仲話香港唔入流呀! 太斯文了!

以前深圳二線外的關外區, 如龍華/龍崗等地, 現在大把流動人口而無故定職業, 靠打日薪工, 果度要亂起上來, 好快就去到羅湖, 好快就亂過香港呀!

當然, 投完票後, 探探舊朋友, 就拜拜返加記了.

JJ先生 提到...

聽講, 現在係鄉下住的香港人, 唔係怕返來香港亂, 而係怕回港後, 再上返去過邊境時, 會好麻煩呀! 最怕係俾人拉左去, 之後就無左消息.

係鄉下, 有親戚係度, 都唔會人間蒸發後, 無人知道.

JJ先生 提到...

其實, 如果出入香港一到左..... 好似大陸過境時咁, 到時香港就會大大鑊了, 所以, 現在港人抗爭, 唔只係一般市民, 仲係公務員都要抗爭, 唔好俾香港大陸化, 香港一大陸化左, 香港政府財政就無法再好似以前咁, 所有公務員都會受到影響, 最受影響的, 係退休公務員的長俸.

死唔死? 我JJ一向都唔用抗爭這字眼, 但一睇完731 元朗港鐵事件後, 我現在都用埋!

CYL 提到...

江青盲撐毛毛下場也很慘,地獄千里來相見

CYL 提到...

數量一定比跑外國去的少....選北上的....經濟能力差....還要上班糊口....

Lisa 提到...

見識少就是啦.......唔知好多香港人在鄉下有樓收租...........