2019年11月14日 星期四

工廠街地舖業主持貨7年 帳蝕600萬離場

星島日報

市場觀望氣氛籠罩,鋪位再錄蝕讓個案。消息人士透露,筲箕灣工廠街30號莊士軒地下5號鋪(圖中菜檔),面積435方呎,以730萬售出,呎價16782元,該鋪月租2.6萬,買家料享租金回報約4.3厘。原業主2012年以1330萬買入,持貨7年,帳面蝕600萬,物業期內貶值45%。

9 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

瘋狂天價菜檔!
成3 萬租? 痴能線!
搵埋都比唒無良業主!

Raymond 提到...

又話嗰時會冧? 你正一神燈! 我啲物業都要狂加租!特別要趕走你呢啲老廢!

CYL 提到...

有幾多物業啊,定係襪葉啊Smarty

JJ先生 提到...

希望租金跌, 菜販成本低左, 大家生活開支也低左.

以香港14個人裡有一個有百萬美元流動資產的底子, 要捱過經濟寒冬, 相比國內, 容易好多,

大家咪自亂!

Raymond 提到...

足夠知道嚟緊每年需要二萬個單位,市場供應只係得萬二個, 但係啲老廢人仲會覺得嗰時會冧,冇辦法啦睇埋曬啲神燈傳媒!

CYL 提到...

得你知咩,無就咪死充啦

Raymond 提到...

我冇你咁自卑我唔需證明任何嘢! 不過你嘅立場已經表露你嘅底. 冇資產或者唔夠資產,嗰啲先至會想玩攬炒, 呢一樣嘢你已經露曬底!

CYL 提到...

原來你乜都無.......解釋到點解鼠目寸光,日日叫差佬殺人,同情你,唔同你計較啦

Raymond 提到...

你話冇就冇囉! 繼續用你想像力嚟打飛機 自我陶醉囉! 橫掂打到咁多年,小心盲雙眼呀!