2019年8月10日 星期六

其實藍絲好純真,要佢地支持可能比想像中易

https://lihkg.com/thread/1438639/page/1

#1娘娘的法則5 小時前
先利申:我係一名長者中心社工,面對大量藍絲長者,好感受到運動嘅民意走向。而每日傾反送中被藍絲長者圍屌,我覺得自己成個趙子龍七進七出救阿斗咁,練就左一身同藍絲做社區教育嘅經驗。

不論勇武定和理非,一場社會運動民意支持好重要,有人民支持你就係劉備義軍,冇人民支持就係黃巾逆賊。而不能不面對嘅係,往往淺黃淺藍係民意走向中係關鍵因素。因此,就算運動得唔到依部份人支持,都至少要做到佢地體諒。

首先,我絕對唔會叫大家為左民意而唔好乜乜77,而其實好多藍絲真係好鬼"單純”,通常佢地有以下特性:

-立場出於感性而非理性
-冇能力理解社會問題背後根因
-傾向相信權威/好似有道理嘅說話
-分辨好壞取決於嗰個人嘅態度,而非客觀事實

所以,只要掌握到佢地嘅思考模式,大家願意一齊去做,影響淺藍立場比想像中簡單。

1. 唔好再叫示威者做年青人,要講專業人士
由今日起,唔好再用“年青人”黎形容示威者。藍絲好盲目相信權威,年青人對佢地係負面label。醫生講一句,好過屋企人講成粒鐘。所以,我地所有論述都要強調今次運動係唔同專業人士都參與係入面。

要佢地覺得:連啲平時個人咁好嘅社工都會罷工,梗係有原因啦!連啲醫生都覺得政府唔啱,咁應該有原因啦!

2. 保持禮貌!保持禮貌!保持禮貌!
長輩真係好單純!有禮貌嘅就係大好青年,林鄭只要唔講粗口就有一堆人覺得佢好人黎。

所以,由其宜家示威遍地開花,一定要對啲街坊有禮貌!講真,好多街坊影相唔係鬼,佢地係真係唔知,禮貌提醒佢地係明白的。總之,示威中見到啲長輩就係咪都提醒叫佢地小心啲安全,講下唔好意思阻到你,表現出“文明好青年”嘅一面。啲狗愈激動,我地愈有禮貌,佢地就會識得分誰好誰壞。

3. 遊說時引經據典,多用生活經驗例子
唔駛同佢地講咁多,你解釋極佢地都唔會明逃犯條例修訂有咩問題,咩叫違法達義,點解要雙普選。反而引一句古人說話佢地就會恍然大悟。

舉例:
講到警方濫權/選擇性執法,你只要講句“天子犯法,與庶民同罪”,佢就會答你“咁又係嘅”

當佢地話林鄭都冇錯,係啲人搞事,你講句“民為貴,君為輕”,佢就會覺得林鄭應該要聽民意。

總之總之總之,長輩唔會在乎背後整個社會結構問題,只要覺得邊個係好人邊個係權威,就會支持邊一面。無錯,係好反智,但亦都係現實。

戰友們,共勉之。

沒有留言: