2019年8月17日 星期六

政府經濟顧問指消費差比沙士 零售餐飲業或要裁員

巴士的報

沙士當年環球經濟較好,其後很快反彈

政府公布,本港經濟第二季按年輕微增長0.5%,較上一季0.6%的增幅稍慢。本港經濟面對顯著下行壓力,上半年經濟狀況是2009年衰退以來最弱。政府經濟顧問歐錫熊表示,雖然現時本港失業率仍處於20年低位,但若果消費市道長期低迷,中小企難免要削減人手,或會影響約60萬個零售及餐飲就業職位,之後會在失業率再反映。

歐錫熊指出,本港內部經濟氣氛受近期社會事件影響,加上亞洲出口情況仍然不景氣,令本港經濟短期內難見到明顯反彈,第三季經濟有不小機會出現按季負增長。假如連續兩季出現負增長,就可視為本港經濟出現技術性衰退。

他表示,零售銷貨數字6月跌幅明顯擴大,相信受社會事件影響,擔心往後零售的情況,會加大經濟下行壓力。歐錫熊說,2003年受沙士影響,當年4月銷貨量下跌12%,零售業界則擔心7、8月的會錄得雙位數跌幅,零售市道可說是接近沙士時期。

他指出,2003年只是短暫出現按年負增長,其後很快反彈,當年環球經濟亦較好,本港貨物出口增長強勁,但現時出口表現疲弱,內部需求有急促惡化情況,經濟受雙重打擊。

另外,歐錫熊認為,政府新推出的刺激經濟措施,可以帶動0.3個百分點經濟增長,但只能帶動市場氣氛,減少社會經濟逆轉痛楚,因為政府經濟措施在GDP的佔比一向不高,相信只能抵銷一部分經濟風險。

6 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

全世界都要還QE既債, 走向大蕭條,互相影響,
香港無可能獨善其身!

simon740@ymail.com 提到...

另一個問題, 在沒示威之前, 已經見到大量空舖, 各行各業只有大量的飲食業!
其他都係炒...
就如上次經濟危機之前一樣!已經預示左再一次經濟危機到來!
睇下邊間銀行第一個出事, 德意志應該好快玩完, 之後應該會引發更多銀行出事!

香港廢佬 提到...

請問這位simon740是否有精神方面的疾病,
為何所言內容全部 不儘不實,空洞負面?

simon740@ymail.com 提到...

香港慶佬做左幾多年人?
睇你都係唔係中產扮中產, 一係就係地產佬或同炒,銀行, 保險有關的金鏞才子,
真實既數據唔睇, 真實既市面情況唔理, 淨聽傳媒既說話!
雷曼時期見唔少!

Raymond 提到...

美國人有句說話 - A broken clock is still right twice a day! 一個壞咗嘅鐘, 一日都會有兩次啱!

Unknown 提到...

@香港廢佬
我無記錯的話,佢就係N年前係Joe個blog同好多人吵架果個大風暴,以前好多人仲會同佢辯論,結果最後發現佢原來係法輪功信徒......無視了事