2019年8月9日 星期五

運動係時候要有新方向

https://lihkg.com/thread/1437332/page/1

轉個台,之前推咗成粒鐘都無人理,有啲長,希望大家唔會睇得太辛苦。念我打咁多,嘥少少時間睇睇,集思廣益吓#:)#fs#:)#fs

就咁,其實大家都知道政府嘅"計"係一直刺激緊勇武升級,進而想引人割蓆孤立義士,意圖真係好撚明顯。

中計撚尤其2014嗰班一般係會叫你唔好升級,咁就唔怕中計。但好明顯政府另一個"計"係:只要你唔升級,運動就無以為繼,全香港人又中計鳥,而一般中計撚係唔撚知點解唔係好怕中呢個無以為繼嘅"計"。#silly#lm2#silly#lm2

所以要唔中計,只有一個方法,就係真係做到放核彈都唔割!因為搞掂班前線,淨番唔衝嗰啲政府真係理鳩得你。點解?

回顧一下:

1m 2m遊行最大嘅作用唔係話俾政府知香港人反送中,而係話俾所有人知政府係唔會驚亦唔會理所謂民意;

而612同71就係話你知政府係會驚民意一面倒支持衝,甚至乎衝嘅人數有增無減 —— 前者政府用開頭講嘅"計"就可以tackle;而後者就係靠大追捕,靠嚇鳩你,以防止有更多義士上前線。

好喇,入正題,而家我地好多都係諗緊抗爭要持續有好多集會,好多活動,而每一個都係要話要對準政權,對準五大訴求,簡單講,就係靠單一議題(在此,五大訴求為單一議題)凝聚所有人。呢五大訴求仲要日嗌夜嗌,日睇夜睇,咩人都慣晒啦,其實一早已經深深印喺每人嘅心入面,五大訴求,係俾傳媒睇,而行動嘅內容,唔一定要只圍繞五大訴求,唔一定要每次都係遊行,然後衝擊拘捕散場。

我自己就諗,其實凝聚一班人,係唔係一定要靠單一議題先凝聚得到?更準確嘅應該係話,只有議題,而無人與人之間嘅連結,係好難將人團結埋一齊。

常言道有患難見真情,有生死之交,前線同平時只去遊行嘅同路人又建立咗幾多共患難嘅關係?

再者,天琦都講過,政治就係要將唔支持我地嘅人變成支持自己,而喺而家嘅situation,我會認為唔支持嘅人係分為兩種唔支持,第一種係建制深藍廢老中立撚,第二種係唔支持一直升級嘅同路人。

第一種唔駛多講,大家知道警暴對普羅大眾造成心理衝擊,因而轉化嘅Marginal effect係越來越細(雖然而家對劉細良有唔少聲音,但呢點係無可否認分析得幾好)。

而到今日都仲撐警撐政府嘅,除非你逐個逐個1 on 1同佢傾返幾個禮拜,如果唔係我諗應該難啲轉化到佢地,仲要將佢地剝離同溫層先有機會成為我地嘅同路人,你諗仲有無可能轉化佢地?

第二種就係未有建設好心理嘅同路人,佢地跟唔上前線嘅步伐,開始唔理解前線嘅行為,亦唔明白同五大訴求有咩關係,所以兩邊就越走越遠,亦正中政府下懷。所以我會覺得當務之急係感化呢一班人,instead of不斷衝擊。講真,而家未有天時地利,一個禮拜衝佢一日半日都好夠,又可以keep住個溫度,又唔駛每日比新料黑警同TVB。其他時間可以留俾呢班同路人,而2m就係個target audience ,年齡層可以focus為中年人。做好人和,為天時地利做好準備。

咁究竟要點做?我覺得係要動之以情,甚至用體驗嘅方法去令佢地明白前線for what。尤其喺而家有少少膠著嘅狀態,正正就係最合適嘅時候。

民間記者會絕對係一個好嘅平台,可以加插環節比前線將佢地嘅諗法話比同路人知,當然要保護好自己嘅身份。

文宣方面,除左文字同圖像,video係非常重要,紀錄片形式又好,微電影形式又好,係可以好快make it viral,睇下運動初期關於年青人同父母段三毛片就知。方向未必係長期聚焦警暴,反而係要話俾人知點解升級係唯一出路,喚醒返佢地612同71嘅empathy。

至於遍地開花嘅遊行,我覺得唔好喺前線屌人唔出黎,而前線係可以做多步同後排本身唔識嘅傾多啲點解要上前線,鼓勵佢明白,甚至帶埋佢上去,咁緊係喺唔好喺劍拔弩張嗰陣阻住手足啦,叫佢有咩事就撇先,我覺得對佢嘅心理衝擊會好大。

就算佢最終拒絕,起碼都俾佢睇到前線係有勇有謀,會嘗試理解。

多一個會遊行嘅人效果未必好顯著,但多一個人上前係多好撚多。

或者可能會話點解又係前線去做主動,因為每一個前線都企過後排,都有衝破過心理關口,前線都一定明白同路人唔上嘅原因同難處。唔好以為咁樣得一部分人有進步,前線都一樣有,要進步變得更包容,更君子,唔好日日屌用無咁高成本抗爭嘅同路人,避免落入日本社運太過注重苦行嘅惡循環。

坦白講,我唔係真係有啲咩實質做法,但我信連登會有人才諗到,我始終相信,我地要升級行動,同時都要升級同路人嘅心理。仲有好多想講,睇吓大家點諗先。

分化,割蓆係因為有多過一個人所以先可以分,可以割。

和理非同勇武缺一不可,唔係和理非嘅人同勇武嘅人缺一不可,係和理非嘅行動同勇武嘅行動缺一不可。唔好再標籤勇武同和理非,why not both? 各有各做都唔等於要做死一樣,唔等於要比框框自己。

呢度,只有同路人。When we are one,成為真正手足,有邊個可以分開手足?

不分化,不割蓆。當有一日呢二百萬人都做到,我地一定會贏

光復香港,時代革命


1 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

割, 是因為你地已影響到市面,看到你地襲擊警察, 警署,放火,政府就有藉口打壓!
再加你地罪名:暴動, 就無彎轉,變得更硬,可以真鎗實彈殺你地,這不是遊戲,無第二條命
政府唔理你地係一定會發生,但無暴力事件佢地只會覺得煩,每星都遊行係可以令社會關注,得到更多人支持,但暴力一出,就有很多人不會支持而離開!
無止竟遊行係會令政府增加壓力,政府才會同你傾!耐心係一定要既,可能時間很長,但成功機會就會增加,要拉由政府拉,因佢不能告你嚴重罪名,放出來繼續示威遊行
印度的"甘地"以一人絕食,被拉無數次,最後都能打敗強大既英國政府,就可証明這一點!