2019年8月20日 星期二

鍵盤戰士最新新任務,一齊瓦解藍絲!

https://lihkg.com/thread/1488569/page/1

#1暴走小紅帽13 小時前
要瓦解敵人,最好方法就係分化對手,等佢地自己打自己。
由運動一開始,敵人就開始想分化我地,學生同大人,勇武同和理非,我地點解唔以其人之道還治其人之身?要分化對手,比想象容易,大家一齊集思廣益,我係度拋幾舊磚先。

1. 要分化對手,要先將對手分類同標籤,例如撐政府同撐警察、暴力派同溫和派。分類後要不停標籤對手,加埋搞D投票,就可以令對方自己跳入唔同派別度,例如出D POST係「對付暴徒的方式」,呢個可以將暴力派同溫和派分類,亦可以舉行投票「我撐警察但不撐政府、我撐警察但不支持建制派」等等,目的只有一個先將對手分類。

2. 分化就要不停煽風點火,甚至撩起火頭,等兩批人互相指罵。成功將敵人分類後,就可以係兩邊滲透打手不停煽風點火,不停指罵。例如之前何君堯同白衣人握手段片,應該立即扮演藍絲的溫和派同暴力派割蓆,另外之前建制派叫政府應考慮撤回條例,我地就加鹽加醋,分化對手陣營。

3. 分化同時拉攏敵人,利用多D「我係一個藍絲」「我係一個警察」去造文章、錄音講故事,呢套方法無腦的藍絲最buy,加上佢地唔識fact check,更加容易蒙騙對手。連登都經常有「我每次都有發夢」「每次都企最前」既POST,內容係乜都唔重要,重點係好多人比like,但其實佢可以9吹係勇武派,根本冇人知。有職員證既post又係,講幾句幾大把人瘋傳,其實職員證乜都遮晒,要搵素材,或者搵個真係職員去9UP幾句有幾難?

我想講既係我地可以用好簡單既方法去分化對方,記住, 目標係分化對手,例如,我地可以係藍絲既page、forum、group 出post,開頭係「我係一個藍絲亦都係一個教師,我非常反對暴力,看見警察被攻擊我很心痛,點解政府唔出黎回應,仲要三番四次利用警察以暴力回應市民的訴求。」(加張乜乜大學職員證就又可以加強說服力)。開頭亦可以係「過往三次撐警活動,我都有出席,但係我今次真係忍唔住要講,我十分失望,點解我會見到在場有人派錢,點解會旅行團混入黎,我希望大家出席係真心為警察」之類等等。

提外話,之前大家整既長輩圖其實好有用,好易滲透藍絲的群組,大家唔好俾佢停呀!

4 則留言:

brand new day 提到...

早前WhatsApp流傳一個x苦網投,好多朋友一齊投反對,但發覺結果都是贊成。。。!
🇪+不用分真相是非黑白,咩都造假。

Lisa 提到...

全人類都知, 打起仗來, 兩邊都會用[計], 你估小朋友玩泥沙呀 ?
所以警方出手段也不須太震驚.....因為示威者都在橫行無道理好講....

Samuel 提到...

孫中山都不會要清朝皇帝撤銷謀反定義,釋放同盟會義士了。還學人搞革命,借國父語錄宣傳暴力,完全不知所謂。

知行合一 提到...

唔好再搵孫文同呢啲破壞社會的廢人相提並論,大家要爭取同推翻的目標完全不同。
啲廢人只係想打差佬當打機,之後可以特赦無罪。