2019年8月9日 星期五

侵侵暗地裡教曬路 有tldr

https://lihkg.com/thread/1435531/page/1

#1我唔勇敢55 分鐘前
係談判桌上 每一方都希望能夠為自己攞到最大利益 中共既目的顯而易見 佢最終目只係想最終接管香港 佢地要領土完整 而我地要既係五大訴求 決一不可
係談判之中 大家其實已經show hand 黃手上張必殺就係唔怕死 港共張王牌就係攞黑警武警擋
好多外國媒體(economist)都話中共出解放軍既機會好低 而出在解放軍會令外資走 令中共無法再經香港放錢出去 貪官d錢都係
https://www.economist.com/leaders/2019/08/08/chinese-troops-must-stay-off-the-streets-of-hong-kong
呢個係佢地著緊既野 我地就要沖住呢點來打 我唔單只要勇 重要食腦 我地現時贏既方法只係迫到佢出解放軍(唔係膠係認真)佢一出解放軍 外國大條道理用呢一個點去用經濟鎖中國 令佢中共無錢 我要攬炒唔係口號 係現時目標 係我地唯一手段

點令佢出解放軍 就係佢覺得養住香港呢隻水魚所受緊既壓力大過佢所得既利益

佢有咩壓力我唔知 要其他人集思廣義
利益唔洗lum就係貪官既錢 攬炒巴或者其他有能力既人可唔可以起中國貪官既錢 我相信佢地一定有經香港放錢去美國歐洲 佢地依家係外國既錢一定有黑錢 我地要將個d証據比外國政府要求佢froze在筆錢 同時要準備政府唔願意froze我地要有另一手放比local media話政府唔願意froze money laundery當地政府係大壓力情況只可以froze在佢如果唔係就會比人話佢地保護中國貪官d錢

與其成日話香港警察入面有武警 係禁打嘴砲同中共有咩分別 我地要係證據 唔係一條『同志們』video 我地係要名 係邊到來 入境日子 #drum#pig我地已經有好多次有鹿唔脫角#drum#pig 葉虎個單 我地唔只要勇同和理非 重要黑材料 我地要將對手有禁黑加多兩錢重再講黑d 有巴打話要講tear gas講成神經毒劑化學武器同埋係戰爭上禁止使用係好開始 {[催淚性神經毒氣]第一次鎮壓用武器正名戰爭
- 分享自 LIHKG 討論區 https://lih.kg/1433701}

Tldr
唔好學中共成日打嘴砲 要搵方黑材料 有禁黑得禁黑 (e.g.香港武警)
我地依家做mud都唔會出老解 出唔到
最後手段要迫中共出解放軍 要令佢出解放軍既利益大過佢依家唔出

7 則留言:

Raymond 提到...

香港地根本就係充滿曬呢啲廢人. 根本佢哋係生命失敗者. 根本話咩反對逃犯條例, 投訴黑警 林鄭下台, 完全都係垃圾廢話中嘅廢話 .呢度證明咗, 唯一盼望就係要其他人pk 呢個係唯一佢哋會找到快樂的方法.

Lisa 提到...

反社會人格.....

Yau 提到...

我發現新一代用對講大話一D都唔抗拒。還記得之前有個染頭少女被地鐵票控,還好意思大大聲接受訪問港鐵屈佢,但事實上很多不同傳媒都拍到佢有份令地鐵關不到門,我看佢訪問時毫無掩飾,我都差D信佢,重好戲過TVB個D演員。

Lisa 提到...

係, 大話連篇, 信一成都盲.....
為達到目的, 攬炒、焦土、大家一齊死都唔怕....

路人甲 提到...

所有犯罪的人, 在面臨審判定罪之前, 都說是自己無辜的

simon740@ymail.com 提到...

看事看兩邊!
1)送中條例不能立,因破壞一國兩制,台灣事件特事特辦就可
2)721白衣人恐襲要有人負責
3)仇中沒有用,香港人要的是安居樂業,而且香港今天沒條件獨立,不要做不實際的事
4)無能既官就要換,不能養
5)保住香港的言論自由,行動自由,人身自由,人權
6)不能監控市民,這裡不是北韓,不需要陽光計劃
7)襲擊警署,放火的人請自首,誠擔責任,同樣恐襲的人都一樣,
8)有黑社會背景的警員立即停職

Raymond 提到...

根據香港法例以國際法例襲擊定義: 是未經他人同意以接觸身體. 元朗事件證據確鑿黑衣人不但止同意,甚至要求白衣人回頭打交. 白衣人轉身而走, 黑衣人還噴射不明物體要他們回來. 法律定義是集體打鬥.因為雙方互相同意.