2019年8月30日 星期五

深圳塌樓涉暗渠水侵蝕 近數十棟樓房亦納入預警範圍

大陸有樣好, 就係折咗你舊樓, 有新樓賠俾你 !


星島日報

深圳市羅湖區16層公寓樓昨天坍塌,事件雖無人員傷亡,卻引發極大關注。深圳官方公佈初步調查,指該樓宇因基樁遭暗渠水侵蝕,樁身基礎脆化損壞導致樓宇傾斜。目前,該樓房已進行拆遷工作,附近數十棟樓房亦被納入預警範圍。

截止今日下午,羅湖區共疏散約1200居民,並提供酒店作為應急避難場所。有記者昨夜前往倒樓附近查看,當地部門已調集數台挖掘機,打樁機開始拆除倒塌樓體。據了解,倒塌樓所在片區內,至少有67間房屋被納入登記預警範圍。

據悉,該建築採用沉管灌注樁基礎,屬於摩擦樁型,且建築下方有暗渠。根據專家組現場研判,由於暗渠水流常年作用,造成該建築樁周水土流失和樁身腐蝕,最終導致樁基礎發生脆性破壞,樓體局部傾斜下沉。

5 則留言:

外星人 提到...

Lisa姐,你在深圳咁多物業,使唔使驗下有無同類的侵蝕問題?

Lisa 提到...

27年來都無事 !

JJ先生 提到...

其實, 多留意下牆上有無裂痕, 又或有無移位, 就會預早有警示的.

Lisa 提到...

我的樓又唔係個附近, 羅湖咁大.......

simon740@ymail.com 提到...

豆渣工程預左, 大灣區...