2019年8月14日 星期三

又要避免出去....


10 則留言:

懶懶蟲一條 提到...

我都叫啲同事8月唔好嚟香港, 九月我都諗住取消曬啲event.
我都被罷工了😅😅

Lisa 提到...

我仔女的行程一早定咗好難改, 原天保佑.....

JJ先生 提到...

大家出入盡量避開示威那些區, 一見防暴警開始佈署, 就問問阿SIR 行那個方向安全離開! 沒有比個人安全更重要, 祝大家一切安好, 百無禁忌!

JJ先生 提到...

現在傳言滿天飛呀, 睇睇有無人上傳被捉果個大6人, 是否有公安證?

路人甲 提到...

我都叫啲朋友最近唔好嚟香港, 分分鐘睇唔順眼就被圍同禁錮

Samuel 提到...

公安證我都有

公安部出入境管理局頒發,有名有相

Samuel 提到...

看看身邊,700萬香港人怕有600萬都是公安證持有人,問黑衣人怕不怕?

Lisa 提到...

佢地說要抗大陸人搶香港資源.....睇怕已太遲了....原本大陸和香港是一家人, 當年我家婆由新田嫁俾我在深圳的老爺......

Lisa 提到...

當年我老爺還年輕時同佢家族在上水、元朗一帶買咗好多地, 有D已俾港府買返, 而有D還在等賣...依家D年輕人說香港係佢地的, 想要自己管返, 唔知佢地買咗幾多地呢 ?

Raymond 提到...

其實我之前講過, 香港係一個典型工業化後加國際金融中心的一個社會. 意思即係將來如果你要諗住買樓賺錢,你一定要問自己一個好狠, 好老實嘅問題. 就係嚟緊十年八年你買嗰層樓,嗰區啲人嘅收入會有幾多. 如果嚴實睇就好明顯只有香港島面北嘅樓. 因為香港只係會整得一個高增值行業就係國際金融.