2019年8月11日 星期日

防暴警彌敦道清場持續射催淚彈 女子疑中槍倒地

巴士的報

女子受傷倒地,頭部流血,懷疑中槍。

大批示威者集結在尖沙嘴彌敦道及尖沙嘴警署外,警方多次施放催淚彈驅散,示威者向警署投擲物品及用鐳射筆照射警署。

晚上7時過後,尖沙嘴警署出入口水馬後方有物件起火,火勢一度猛烈。警方多次舉出黑旗及橙旗後,多次向街道發射催淚彈,示威者則將催淚彈向警署投擲。

一名女子在衝突現場中受傷倒地,頭部流血,懷疑中槍,現場有血跡。消防車及救護車到場,救護員在場為女子急救。晚上近7時半,大批防暴警察沿彌敦道驅散,並出動橙旗。

警方表示,大量示威者聚集於尖沙咀栢麗大道,堵塞尖沙咀柯士甸道和梳士巴利道之間的彌敦道,對緊急服務造成嚴重影響。部分示威者更向警務人員投擲煙霧彈及硬物,並投射強光。

警方多次警告示威者停止違法行為無效,因應現場情況,防暴警察已施放催淚煙,使用最低武力驅散示威者。

警方呼籲在場人士及附近街道的市民立即離開。警方對示威者一切暴力行為,予以譴責。警方也提醒附近一帶居民留意情況,如有需要,應關好窗戶,並留在室內安全地方。

基於安全理由,尖沙咀警署報案室現已暫停服務。市民如有緊急事故,請致電九九九

5 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

黑警(新治安)已到濫射,濫殺,知法犯法,目無法紀地步!
香港已被軍警極權政府管理!

JJ先生 提到...

嘿, 這樣下去, 不知道會激起多少個許文強出來, 跟特衰政府和佢老頂, 作對到底. 大家如果有睇周潤發果套上海灘, 就會知道, 暴力只會不斷升級, 而不會被壓止下去, 而且這些街上的示威者, 將會越來越強大, 越來越有籌劃統戰的能力, 越來越有緊決意志, 鬥爭下去.

Raymond 提到...

有個教社會學嘅老外同我講. 香港有個好怪嘅現像出現就係歷史上從未試過有個全民就業,低稅率嘅國家有呢種暴動. 愛爾蘭以及波蘭人周圍外走因為自己國家冇嘢做.依家法國黃衣暴動因為失業率高在加上稅率沉重香港係最好嘅地方. 呢咋人有地方畀佢住,有嘢畀佢食,有嘢畀佢做. 地方細啲就嘈喧巴閉
根本就係啲人嘅腦有問題係咁鬧政府 唔該你搵下另外一個國家歷史上試過好似香港咁好動啦. 以前嗰代教導 係有生命就有希望 施巴呢袋可以話乜都有就自我洗腦係絕望. 檢點下啦!

Yau 提到...

各類證據顯示,受傷女子為暴徒們誤傷,真是令人憤慨,暴徒連自己人都打!!

Raymond 提到...

冇錯根本就係自己友用鋼珠射自己友 .呢個女仔嘅阿哥已經發咗言 :原本呢個女仔唔想出嚟但係畀曱甴恐嚇. 連原本支持所謂意思嘅佢嘅阿哥依家都叫呢班人係可惡嘅曱甴.