2019年8月12日 星期一

深藍親戚向係樽頸位既我地指點迷津

https://lihkg.com/thread/1457117/page/1

#1柒頭收聲啦1 小時前
啱啱同個深藍親戚食完飯
佢同我講每日都收到唔少假消息
佢地唔止信以為真 唔會fact check
仲會幫手share出去
Eg. 721白衣人恐襲既起因係林卓廷帶兵入元朗
Eg. 示威者開水喉挑釁白衣人
Eg. 機場因為有示威活動 所以好多工作人員驚左而唔返工
Eg. 呢兩個月既示威活動 搞衰香港經濟 仲搞到佢呢個月既業績差左一半:o)

所以我地要每日製作海量文宣係唔同社交媒體轉發(Facebook, whatsapp)
學對家咁玩抹黑同分化
呢啲消息唔一定要100%準確
因為佢地唔會同唔識分真偽
聽一次會半信半疑
聽十次就會當係真#hehe#dog#hehe#dog#hehe#dog

仲有,本身呢個運動已經去到一個樽頸位
但要多謝個on9政府幫我地揾到個出路
就係塞爆機場
唔好睇少香港國際機場所帶來既經濟效益
仲要係國際享負盛名
大家可以再上國際頭版宣傳
我地日日去接機
佢咪日日封機場 取消航班囉
咁樣第一步攬炒就可以成功!!

2 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

1)一個極權政府第一件事係控制傅媒, 發假消息,以前亞視,今日無線,所以開始收視下跌,就係甘解
2)將黑講成白,原告變被告,電影都做埋你睇
3)打壓示威者,將所有由政府引發既民生問題,全部推落反對者到
4)另外攬炒沒有意義,唔會有出唔,只會引更強硬攻擊,及影響民生,嚴重既引發外國制裁,大量公司倒閉,市民無反開,何來支持力量?

香港廢佬 提到...

看來連登仔及Simon正是假清楚消息的來源喎!
其實廢老廢中聰明過 幼稚大學生 一百倍不止!
哈哈😄