2019年8月6日 星期二

金融抗爭 ?


網上開始放風教人去銀行提取現金, 說200萬人去提錢可以俾政府壓力......

 

昨晚見到提議本人突然哈哈大笑, 個少少錢又點可以俾壓力政府, 因為有錢的香港人都把錢用來買股票、債券、 REITS或物業, 還有一些欠債添又點會有錢提出 ? 而最有錢億億聲個些富豪又點會理你 ? 佢地的錢已放在實業上啦 !


呢個行動只會害到佢地想保護的無知公公婆婆, 把錢提出放月餅罐是好危險的 !


還要提醒個啲人, 現金美元不一定可以保值, 因為特朗普在煩惱強美元阻美國經濟發展, 佢一癲起上來可以突然把美元貶值 ! 也要預防歐美銀行, 一聲唔該都無就收曬你們的錢來填債, 反而最安全是香港的銀行和國家四大銀行, 香港有50萬蚊保障基金, 而大陸銀行也有50萬人民幣的保障 !


2 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

美元一早已係廢紙!無限印鈔!美國負債已到不打算償還地步!
應該提錢後去買實物黃金,白銀!阿公阿婆教你,走難時紙幣係垃圾!
黃金,白銀救你一命!
投資?全部都係衍生品,股票,債券一樣變廢紙,仲比人鎖死係銀行,無得買賣!
物業只係用來住,無法帶走!一樣死路一條!

simon740@ymail.com 提到...

危險得過放銀行隨時歸倒閉,存款無哂!
佢仲可以賴黑客攻擊,唔關佢事!
存款保障根本就係騙人,誰比?幾時比?你死左都未收到!