2019年11月19日 星期二

記者想逼高永文講催淚彈「禍害」 高反客為主: 暴徒先掟腐蝕液及燒人

示威者不停手, 自己客死自己又害其他人...........


巴士的報

網上流傳流傳一段影片,前食物及衛生局局長高永文在慈雲山助選,與街坊握手時,有記者上前問他:「現時成街都是催淚彈,成個香港都係,我哋應該點樣處理?政府會點樣保障人民嘅健康?」

高永文嘗試開始回答,但記者不斷自說自話繼續講問題,高永文唔跟佢哋遊花園,話「你先講完,你講完之後,到我可以講的時候,你就叫我講啦!」

過了一會,高永文終於可以回答:「警察是有他的職務,用最低的武力去保持社會治安,但面對汽油彈、腐蝕液體,又阻住市民返工生活,呢種情況唔可以繼續。我知道年青人心裏面有一團火,我行醫咗30幾年,我學習咗一樣野,就算你自己認為嗰樣嘢好啱。」記者打斷話題,插嘴說:「我想你以你嘅專業去解答人民嘅健康問題,點樣去處理?而唔係講汽油彈嘅問題。」

高永文即說:「如果你講汽油彈同腐蝕液體,你知唔知道對人體嘅傷害係幾咁嚴重?」記者又插嘴:「宜家係講催淚彈嘅問題。」

高續説:「我哋宜家有執法人員,被腐蝕液體傷害,受到二三級燒傷,佢哋將來面對嘅係一個好艱苦嘅生活,我做醫生完全知道,汽油彈燒到一個人危殆呀,其實每一樣暴力都對身體有影響,你有無問吓邊個人用暴力先?」

高永文一路強調暴徒先用暴力,以腐蝕液體傷害警察,以燃燒彈燒人,完全跌入對方設定的議題中,估計記者想借高醫生之口,講出催淚彈的害處,這一招完全無法生效,最後記者亦無奈結束訪問。

從政者,包括官員都要認真睇吓高醫生的應對啦,要有主心骨,知道問題的根源,不要糾纏對家設定的議題,跟住人家的邏輯走,永遠走不出困局中。

小鯊

18 則留言:

CYL 提到...

主動權在政府同警察手中,無岀動咁多虐民鏡頭,市民都無可能接受到燃燒彈,無和理非的接受不割蓆,活動亦無可能行咁耐,雞先定蛋先?

而二噁英催淚彈,是始於政府用中國不合標準裝備開始,而6-7月,差佬是首先使用外國製催淚彈刺激和平示威集會起先,創造岀一班自以爲時代英雄既勇武,一不離二,以後香港有咩市民不接受,都可能會以燃燒彈還擊...

Raymond 提到...

CYL = Cowardly Yellow Liar

Lisa 提到...

腦壞咗, 無得醫.............

simon740@ymail.com 提到...

身為醫管局醫生, 當然知二惡瑛禍害, 衰變期要幾十年, 毒性更令人類絕子絕孫!或生畸形兒!
全部黑警日日自己吸甘多, 真係底死囉! 摧淚彈指引以寫明唔可以係非空曠地方使用!
而所有大學, 屋村放題性發射, 全部已嚴重污染!
真係多謝淋病政府毀滅香港, 仲有中共提供既化武!

Raymond 提到...

二零一六年九月底,兩個從進口層面抽取的大閘蟹樣本被發現含有二噁英及二噁英樣多氯聯苯,含量超出食物安全中心(中心)所採用的行動水平。為保障市民健康,中心暫停進口及在港出售江蘇省的兩個涉事水產養殖場的大閘蟹。世界其他地方以往亦曾有食物被二噁英及二噁英樣多氯聯苯污染的報告。例如,二零零八年,愛爾蘭豬肉被發現二噁英及二噁英樣多氯聯苯超標;一九九九年,比利時的豬肉、家禽及蛋被發現二噁英含量甚高。經追查發現,引致這兩次事故的原因是動物飼料被二噁英及二噁英樣多氯聯苯污染。

Raymond 提到...

唔好食咁多大閘蟹豬肉雞啦! 係呀食死曬啲香港人呀!

CYL 提到...

有咩好撐.... 你問下有幾多Force既人岀野.....

CYL 提到...

超標含量同接觸幾多決定毒性,你企旺角前線撐警吸足兩個月我咩都得

simon740@ymail.com 提到...

大陸蝗天天都食, 好快絕種, 自作自受!

Raymond 提到...

You ate too much hairy crabs!

Raymond 提到...

二噁英 1,4 dioxin are mainly from plastic you fool! Cockroaches kept burning plastic in mongkok you moron!

CYL 提到...

得啦得啦,知你叻仔,勁過啲醫生,又勁過化學博士啦,九龍區最多,慢慢吸,吸多啲,

其他人要留意反,內地製催淚彈入面CS有機物+Chlorine+幾百度高温先會合成到,警方都不否認有毒亦減少使用啦,唔明可以上ncbi,睇下其他研究同案例,好似條雞蟲咁腦殘只會傷害自己。

不過又不用太擔心,身體含量不超一定水平咩表徵,20年左右就分解到,避免多次高強度接觸啦。

Raymond 提到...

Chlorine 你日日都喺你嘅東江水都飲呀傻佬! 真係乜乸都唔識唔怪得知你係such A loser㗎啦!

CYL 提到...

點只,常見到清潔用品都有,留意加號,無讀過書我唔怪你,請珍惜生命

simon740@ymail.com 提到...

警暴不停, 示威不斷!

Raymond 提到...

最好笑係嗰啲乜嘢行動都失敗,家陣發爛渣乜都唔識除咗鬧人嗰啲人先好笑!

CYL 提到...

行動係咪失敗可以討論下,但講緊催淚彈令香港充斥二噁英,你不在香港,都建議你不要散播錯誤信息,令親友受害

Raymond 提到...

唔好笑咁多垃圾啦死曱甴!