2019年11月18日 星期一

彌敦道有手足發明新招救Poly

係唔係痴咗線呀 ?

 


連救傷車和消防車都行唔到...........


https://lihkg.com/thread/1734188/page/1


#1發夢唔好咁大聲2 分鐘前
poly再唔放人,我地要全香港主要幹道變坦克專用區

15 則留言:

Raymond 提到...

睇見佢哋點樣毀滅曬香港就火滾 ! 竟然仲有咁多無恥嘅黃絲仲毫無羞恥講咁多廢話!

CYL 提到...

睇見佢哋點樣毀滅曬香港就火滾 ! 竟然仲有咁多無恥嘅藍絲仲毫無羞恥講咁多廢話!

Ho Cheung Chan 提到...

我幾個係旺角返工的朋友都講咗係流料,呢張係100% P圖的假圖,唔信可以去現場睇下

網絡世界太多假嘢,耳聽三分假,眼看未為真,唔好人講就信

simon740@ymail.com 提到...

一班大陸蝗鳴叫!
淋病政府下台, 清算黑警!
美國通過制裁法案, 充公佢地所有在美資產, 趕走佢地所有留學子女回港!
等佢地生生世世住大灣區!

Raymond 提到...

仲講乜春嘢呀你呢個社會負資產寄生蟲!

Lisa 提到...

大灣區會慢慢富起來, 而香港會慢慢退步..............

Raymond 提到...

香港將會只係淨返一個金融中心! 但係根據倫敦紐約經驗港島北邊區將會成為摩納哥那樣昂貴. 形成香港越少數人會暴富起來!

Raymond 提到...

塞你個頭入屎坑道喇! Shit for brain!

CYL 提到...

雞蟲呢啲軟體生物真係無腦,亂用類比,醒下啦,雞蟲,你有啲咩經驗丫

CYL 提到...

你睇下你啲言幾傻豬

CYL 提到...

大灣區融合必然變化過程

Raymond 提到...

Nothing you say matters, cause you're nothing but a turd.

Anson兄 提到...

反正落場同警察打仗嘅又唔係呢班連登仔,有乜所謂姐?
最後畀人拉嘅咪又係班前線班後生,有陣時真係唔明白點解佢哋仲要畀人咁樣利用。

Anson兄 提到...

有陣時都唔明嗰啲煽惑暴動罪點解拉唔到到網上面嗰班幕後推手嘅?

JJ先生 提到...

天下本不亂, 係D懶醒唔得醒的人, 攪亂佢.

不單淋蔗佢立送終法時的戇居與傲慢, 佢背後D人迫佢硬推.

仲搵埋咁多寫手, 來囂染假消息, 以為就可以打到人來順來跪低. 這些假消息越出, 香港社會就越恐慌, 越是反過來, 連這些寫手都拖埋落無低深淵!

最大鑊係.... D人仲用上紀90年代64和之前的思維, 誤以為把人唱衰人, 唱到人順, 唱到人跪下, 就以為經濟會再提速, 在這個AI和不用人手生產的大局下, 這些人用辮來驅使一群奴隸, 注定會令14億人民一齊跟佢地大鑊鑊....