2020年10月18日 星期日

研究指豬隻現新興冠狀病毒 恐跨物種感染人類

星島日報

新冠肺炎疫情未歇之際,美國北卡羅來納大學最新研究指出,一種稱為「豬急性腹瀉症候群冠狀病毒」(Sads-CoV)的新興冠狀病毒出現,會導致豬隻出現腸胃道疾病,可能破壞豬肉產業,並且有機會跨物種傳染人類。

最新研究發表在美國《國家科學院學報告》(Proceedings of the National Academy of Sciences),報告指出,Sads-CoV於2016年首次在中國廣州被發現,豬群出現腹瀉和嘔吐,短短5天已經有90%小豬在死亡。研究又稱,目前在美國仍未偵測到有關病毒,又指Sads-CoV與目前全球大流行的新冠肺炎Sars-CoV-2屬同一家族,兩者皆被認為起源於蝙蝠。

北卡羅來納大學流行病學教授格Rachel Graham表示,在實驗測試中,該病毒能夠適應並利用人類肝臟、腸道和呼吸道細胞作為宿主,進行自我複製。雖然目前未有人類感染個案,但推斷這種病毒或會感染人類細胞。研究指出,病毒有機會透過養殖場工作人員和動物之間的接觸,傳播給人類。

研究人員指出,雖然目前仍未能肯定Sads-CoV會影響人類,惟今年新冠肺炎迅速在全球傳播,凸顯出開發對付冠狀病毒防禦措施的必要性。倘若爆發疫情,將嚴重影響全球豬肉產業。

2 則留言:

Raymond 提到...

除非有真正獨立團體 鑑證 PCR test 嘅真實以及準確性所有都係大話廢話. 之前已經好多實驗鑑證過
如果你用pcr amplification 即時放大模式 35倍, 個個就係陽性. 較低佢35倍,個個就陰性 , 依家英國, 同好多美國用緊嘅都係較高45倍 大家用下個腦啦.

Raymond 提到...

https://www.bitchute.com/video/wOSeTz57xrCF/

Pcr test發明家 都講得好清楚呢個pcr test係唔會話畀你聽有冇病嘅好似全世界人都唔識聽英文咁..