2019年12月1日 星期日

12.1 旺角 清路障男子被一棍扑暈 | JVB 時事台

16 則留言:

CYL 提到...

一個人正正常常無啦啦去清路障....呢度無一個藍絲會咁無腦啦...

Raymond 提到...

佢有嘅係膽! 而家香港就充滿啲低端,掩住塊面鏡 懦夫,去恐怖襲擊人! 跟住鬧人係乜公產, 其實自己係超級恐怖分子紅衛兵!

Lisa 提到...

https://www.bastillepost.com/hongkong/article/5512239-%e5%a4%aa%e5%ad%90%e6%b8%85%e8%b7%af%e9%9a%9c%e7%94%b7%e5%ad%90%e8%a2%ab%e6%9a%b4%e5%be%92%e7%8b%82%e6%89%93%e9%a0%ad%e9%83%a8-%e8%85%a6%e5%87%ba%e8%a1%80%e5%8d%b3%e5%a0%b4%e5%98%94%e8%a1%80

昨晚太子出現一幕對手無寸鐵市民恐怖攻擊, 一個清路障的男子被暴徒狂打頭部。
影片所見當時路上被暴徒設了路障,一名男子走到路中間,不斷將阻礙道路的雜物移開,當時附近有大量黑衣人聚集。後來黑衣人走上前包圍他,大叫「X你老母,做乜X嘢呀你?」男子拿出手機,試圖拍攝包圍他的人。
說時遲那時快,一名黑衣人衝前用長鐵板重擊男子的頭部。男子閃避不及,頭部被擊中,即時暈倒,馬上見他吐血。
男子當場已腦內出血,後來有救護員上前為他急救,男子一度醒來,但也支撐不住跌坐在地。拍攝的人還用譏諷的語氣,不斷取笑他。
香港街頭政治暴力,已經到了無法無天的地步。
Ariel

simon740@ymail.com 提到...

藍屍智障....RIP!

Samuel 提到...

暴徒和支持暴徒的黃絲下地獄

Samuel 提到...

暴徒和支持暴徒的黃絲下地獄

Raymond 提到...

Simon做下啲有建設性嘅嘢啦! 打開窗門跳出去啦!

JJ先生 提到...

我JJ係 2003年遊行時, 叫人帶埋D錄影機去遊行, 用來證明自己合法遊行無犯法.

家陣片中這哥仔, 一攞手機出來影人, 就被人暴力制止了.

嘿, 真係..... 彼一時, 此一時了, 以前錄像係上法庭時自保的, 現在任何人用手機影別人, 已經變成聯想起很多被失蹤人仕的恐怖事件了.

任何香港人都十分希望...... 尋回這六個月來失蹤的人仕, 幫助他們回家見家人. 香港人心中一天有著這個想法, 大家一天都不要用手機影示威人仕, 這個係大忌來咖!

JJ先生 提到...

這視頻得出的結論..... 家陣香港已經無乜綿羊仔出來示威了, 或者D綿羊仔已經因為片中這哥仔的類似行徑, 被拉得七七八八了. 大把大隻又勇武果D, 可能係D綿羊仔的親朋好友, 睇唔過眼, 走哂出來替D綿羊仔接力了, 這個是一個得人驚的發展, 而且仲可能只係開始咋!

有人預測, 香港警察己經再無力攪番掂佢, 就算有警察/社團/左仔, 高層人頭落地, 都唔可以勸番D人唔好再上街, 因為失蹤左D人, 已經唔可能會再返番返來. 如果要出到軍佬, 更不知道會點收科?

CYL 提到...

支持警暴挑動民怨的藍屍暴徒下地獄

CYL 提到...

無錯,差佬膽子愈來愈小,永遠掩面的懦夫,挑動民怨,破壞香港,恐襲市民,現代紅衛兵

CYL 提到...

警察搞岀來的,點解要收科,市民愈亂,政府比的權力愈大,預算愈多,加班費維穩費大岀特岀,收科仲要擔心被獨立調查,傻左? 咪又係權同利作怪...

Raymond 提到...

底段市民先會亂!

Raymond 提到...

冇膽出去嗰個話人冇膽, 超諷刺!

CYL 提到...

算你有自知之明啦,叻仔反一次

CYL 提到...

宅老? 叫雞叫到壞腦?